Förfest hos Mark ~ WCX-halloweenfest

Men hallå. Jag tycker nån kan anstränga sig och göra ett kollage med bild och nick på varje sh-are som var där. Jag har noll koll på vilka som är vilka. Eller ja, en del iaf...

Så det vore skoj att få ett nick till minnet av er! (eller det lilla minne som finns...:rolleyes: )

se där ja..

jag har koll på typ 4 pers..resten har ja ingen aning om...

Nä just därför skulle väl det vara skitbra med bild + nick på de utklädda personerna. :) Och kanske en vanlig bild till så man ser hur personen ser ut utan maskeradkläder...:rolleyes:

Nä just därför skulle väl det vara skitbra med bild + nick på de utklädda personerna. :) Och kanske en vanlig bild till så man ser hur personen ser ut utan maskeradkläder...:rolleyes:

precis... själv ser ja ungefär likadan ut, brukar ha lite helare kläder o mina ringar runt ögonen brukar va lite mindre bara, annars så ser ja ut precis sådär :D

Men hallå. Jag tycker nån kan anstränga sig och göra ett kollage med bild och nick på varje sh-are som var där. Jag har noll koll på vilka som är vilka. Eller ja, en del iaf...

Så det vore skoj att få ett nick till minnet av er! (eller det lilla minne som finns...:rolleyes: )

Så är det nog för alla, är nog ingen som har mer koll än nån annan! :hihi

Jag minns att jag träffade en hel del nytt folk på förfesten faktiskt (typ tre iaf), men jag skulle aldrig känna igen dem igen! :)

Kompis ringde precis dessutom och sa att mina skor står hos honom sen i lördags... intressant, glömde visst ta på dem när jag gick hem :yoparty

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick