Förfest hos Mark ~ WCX-halloweenfest

Men hallå. Jag tycker nån kan anstränga sig och göra ett kollage med bild och nick på varje sh-are som var där. Jag har noll koll på vilka som är vilka. Eller ja, en del iaf...

Så det vore skoj att få ett nick till minnet av er! (eller det lilla minne som finns...:rolleyes: )

se där ja..

jag har koll på typ 4 pers..resten har ja ingen aning om...

Nä just därför skulle väl det vara skitbra med bild + nick på de utklädda personerna. :) Och kanske en vanlig bild till så man ser hur personen ser ut utan maskeradkläder...:rolleyes:

Nä just därför skulle väl det vara skitbra med bild + nick på de utklädda personerna. :) Och kanske en vanlig bild till så man ser hur personen ser ut utan maskeradkläder...:rolleyes:

precis... själv ser ja ungefär likadan ut, brukar ha lite helare kläder o mina ringar runt ögonen brukar va lite mindre bara, annars så ser ja ut precis sådär :D

Men hallå. Jag tycker nån kan anstränga sig och göra ett kollage med bild och nick på varje sh-are som var där. Jag har noll koll på vilka som är vilka. Eller ja, en del iaf...

Så det vore skoj att få ett nick till minnet av er! (eller det lilla minne som finns...:rolleyes: )

Så är det nog för alla, är nog ingen som har mer koll än nån annan! :hihi

Jag minns att jag träffade en hel del nytt folk på förfesten faktiskt (typ tre iaf), men jag skulle aldrig känna igen dem igen! :)

Kompis ringde precis dessutom och sa att mina skor står hos honom sen i lördags... intressant, glömde visst ta på dem när jag gick hem :yoparty

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!