Chrille skrev:Och sno våra brudar!!! Glöm inte det fö faaan!!!
Editerat. My bad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Och sno våra brudar!!! Glöm inte det fö faaan!!!
R1 racer skrev:Låter kanon,bara ge igen en rejäl salva.
Frusna kulor lär svida duktigt he he,när man var mindre o gjorde dumma bus streck så sköt man sönder gatulyktor o det krascha fint.
Var dock helt säker på att du tar dom skyldiga så inte nån oskyldig "stackare" får sej oxå.
Ut på samma plats o vänta in dem kanske,de bör ju hålla till i området eller runt om.
Lycka till!
Ska bli gött läsa sen hur de fick smaka på salva.
Äh, kom igen grabbar. Samla ihop gänget och skjuta paintball på dem... Kan det bli mer barnsligt? De kommer att gapskratta.R1 racer skrev:Ska bli gött läsa sen hur de fick smaka på salva.
Bingo skrev:Äh, kom igen grabbar. Samla ihop gänget och skjuta paintball på dem... Kan det bli mer barnsligt? De kommer att gapskratta.
Gå till Polisen om ni lyckas indentifiera dem.
Öh, jag skrev ju att det är en sak för polisen...Nova skrev:Du kanske har något bättre förslag? Köra över dom med viragon kanske?![]()
Rikard skrev:Sådana här menar du?!
Läsförståelse, du vet....Bingo skrev:Öh, jag skrev ju att det är en sak för polisen...
Nova skrev:Du kanske har något bättre förslag? Köra över dom med viragon kanske?![]()
Markus skrev:...Jag menar att allt inte går att skylla på deras fruktansvärda tillvaro i förortsområden.
Ok, det var alltså fel statistik...Markus skrev:Mellan allt trams som skrivs här så kan jag konstatera att Gladh väntar på någon sorts "Return of the Markus".
Jag ser att du har tittat på BRÅ's hemsida. Det var dock inte den jag hade i åtanke. Tänkte närmast på den studie som gjordes av BRÅ ang gruppvåldtäkter, den där den ansvarige mer eller mindre fabricerade resultatet och sakta men säkert kröp till korset för SALT's reporter. Det har även gjorts en studie under 90talet på temat invandrare, deras barn och deras brottslighet. Att den studien inte ligger framme förvånar mig inte ett dugg, precis som att Migrationsverkets studie Argus inte ligger på deras web.
Jag förstår inte heller riktigt vad det är som diskuteras här, Gladh. Jag tolkar det som att de flesta här är överens om att invandrare de facto står för en oproportionerligt stor del av brottsligheten men att meningarna skiljer sig om varför det är så. Jag menar att allt inte går att skylla på deras fruktansvärda tillvaro i förortsområden.
Markus skrev:...
Jag ser att du har tittat på BRÅ's hemsida. Det var dock inte den jag hade i åtanke. Tänkte närmast på den studie som gjordes av BRÅ ang gruppvåldtäkter, den där den ansvarige mer eller mindre fabricerade resultatet och sakta men säkert kröp till korset för SALT's reporter. Det har även gjorts en studie under 90talet på temat invandrare, deras barn och deras brottslighet. Att den studien inte ligger framme förvånar mig inte ett dugg, precis som att Migrationsverkets studie Argus inte ligger på deras web.
.....
Nej, han bara tycker att utlänningar inte hör hemma härChrille skrev:(.........men du är inte rasist!!)
Naturligtvis inte, att jag vereviga gång ska behöva be dig läsa mina inlägg igen... Någonstans för länge, länge sedan i denna tråd skrev jag att det naturligtvis inte beror på ras.t-rex skrev:Alltså skyller vi på genetiken?
Är du säker på att Polisen itne gör något åt saken? Jag vill minnas att detta är ett prioriterat område för dem. Fast det är kanske bara är här i Malmö det är så iofs.Holger skrev:polisen gör inget åt saken,fanns säkert inga vittnen o dom var flera alltså klarar dom sig....
nä gör såhär klä av dom nakna o knyt dom vi en lyktstolpe mitt i stan men en lapp på bröstet där det står såhär går det när man rånar folk....
Haha! Den var bra! Vad tror du polisen säger då?!Bingo skrev:Äh, kom igen grabbar. Samla ihop gänget och skjuta paintball på dem... Kan det bli mer barnsligt? De kommer att gapskratta.
Gå till Polisen om ni lyckas indentifiera dem.
Chrille skrev:Ånej, den gamla klassiska Sammansvärjningen!!
Ska du först hänvisa till något och sedan underkänna den källa du själv rekommenderat??
Har du belägg för detta otroliga undangömmande av fakta så är det väl upp till dig att ge oss dom? Nu låter du som vilken SverigeDemokrat/Nationalist som helst(.........men du är inte rasist!!)
EDIT/ DEN diskussionen har vi haft http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=25789&page=4&pp=20&highlight=nationalist
Nova skrev:Jo jag är en listig jävelDäremot så verkar du vara övermoralisk på något sätt. Om någon dum jävel skulle våldta eller misshandla någon god vän eller familjemedlem så kan du ge dig fan på att de flesta får tankar på vedergällning mot gärningsmannen. Rent naturligt.
Jag har inga invändningar mot att de får ont. Däremot tror jag att den sorts människor som rånar andra med kniv inte blir skrämda eller imponerade av en paintballpistol. Tänk dig själv, vad hade du tänkt om någon som försöker skrämma dig med en leksak?Avelin skrev:Haha! Den var bra! Vad tror du polisen säger då?!
"Okej, då frågar vi dem om dem rånade denna flicka"
-Ja pojkar, rånade ni någon i lördagsnatt?
-Uhh,, lixom,, Näää! Vadårå?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Lycka till! Men vet inte om ni missar vad jag skriver! Jag sa och säger IGEN!
Jag ska inte mejja ner dem med färg. Ska prata med dem, med grundtanken
att skrämma dem riktigt ordentligt så dem kanske fattar att man kan inte göra som
dem gjorde!.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt