Johanpeppy skrev:När blev dom det????????![]()
Är du på riktigt, eller är du ett av Gladhs A.I?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Johanpeppy skrev:När blev dom det????????![]()
Johanpeppy skrev:Du är både jävligt modig och dumdristig.![]()
t-rex skrev:Är du på riktigt, eller är du ett av Gladhs A.I?
Silwer skrev:saken är ju isf den tat har de slagit dig med ett basebollträ så slår du antagligen inte tillbaka, i sånna fall måste du nog bryta mot det o slå med ditt trä först![]()
Johanpeppy skrev:Hmm, undra om jag skämtade lite, fundera på det.![]()
Nurse Ratched skrev:Gör det någon skillnad? Är det "värre" kriminella om de är invandrare?
För att citera Hasse Aro i Efterlyst: (fritt)
"hon blev misshandlad, knivskuren, våldtagen och till sist kastad av tåget. Och det värsta av allt: det kan ha varit en konduktör."
Antagligen det dummaste jag har hört i hela mitt liv, konduktör eller inte är en bisak i sammanhanget, överskuggas totalt av brottet. Byt ut "konduktör" mot "invandrare" så har du min poäng....
/Hising
blom skrev:jag förstår inte hur du kan sätta din tjej på en buss själv till slummen (som du kallar det) en sen kväll när du vet att det finns pack där (som du kallar det) i området.. det säger väl lite om dig då hur rädd du är om henne.
synd om din tjej tycker jag ialf.
Avelin skrev:Tråkiga är ju att dem förstör ryktet för nästan alla invandrare! Jag är heklt säker
på att dem står för?! MAX 1-2 % av dem, inte äns det! Men det är ju bara dem som
representerar hela minoriteten! Så alla andra hedliga o trevliga invandrare får
ju oxå den stämpeln på sig! Trist, men sant!
AleX skrev:I ett svensk fängelse ska SVENSKAR sitta
alla andra ska "hem" till deras hem land DIREKT
gärna innan brottet begåts me![]()
AleX skrev:...
Det framgår av biograftråden hur tuffa de är, barnenSilwer skrev:En fråga är nog vad de i tråden som skriver tat de slår ihjäl varje fuling som dyker upp, vad de egentligen gör om det verkligen dyker upp en hoper skummisar och rånar dem, pissar de på sig bara kanske![]()
Om jag inte tänker begå några brott då. Får jag stanna då?AleX skrev:I ett svensk fängelse ska SVENSKAR sitta
alla andra ska "hem" till deras hem land DIREKT
JoUh skrev:Men samtidigt, jag har aldrig rånat någons söta tjej, ändå stämplas man som "pack" för jag råkar vara invandrare.
URRninja skrev:Visst handlar det om uppväxt, uppfostran och syn på livet. Men varför välja ut just "kriminella invandrare", varför inte nöja sig med gruppen "kriminella" och diskutera orsakerna där?
Om jag kommer som supertrevlig, genomhederlig iranier och blir bemött med glåpord och finner att många svenskar tycker illa om mig, på vilket sätt är det mitt fel?
Nej, det är inte lika allvarligt. Svenskar blir sällan diskriminerade på grund av sin ras.
Jepp. Inte konstigt, du låter riktigt rasistisk.
Bingo skrev:En reflektion bara; påfallande många av dem som snackar om invandrarpack skriver och stavar som om de aldrig fått någon undervisning i svenska språket. Ett märkligt fenomen![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |