Förbjud ridande poliser!

• Thread starter Thread starter EmiliosFantomen
  • Start date Start date

EmiliosFantomen

Guest
Var ute och traskade på stan idag när det dök upp en hel skvadron hästburna sheriffer.
De vandrande påläggen lämnade kaskader av dynga efter sig, bla mitt i korsningen hamngatan, regeringsgatan.
Hästbajs är ju skithalkigt.

Så till lösningen.

Omedelbar arkebusering av pållarna och köp in ett dussin endurosar istället så kanske dom lyckas jaga fatt i en å annan moppetjyv eller lösdrivare.
Pengarna som sparas på veterinärsarvoden räcker säkert även till att löpa in ett par sisuvagnar så man får bukt med dom där huliganerna.

Jobbar du som städare??

Nej men min familj gör tydligen :mad:

Löddeköpinge har en del som heter sandskogen, där bor jag,
delen jag bor i har en massa hus medans det finns en obebodd del med mer skog och stigar.

För att ta sig dit går dom jävla fjortisarna med sina havremoppar allt för ofta förbi vårt hus och låter krakarna skita på asfalten :mad:

Det är inte sällsynt att dom lägger sina kladdar precis framför infarten :mad:

Det är konstigt att hundägare måste ta reda på efter hunden, men inte hästföraren efter hästen.

Jag har ett väl befogat obeskrivligt hat mot hästar och diverse hästägare.

Har väll inget med hästskit i stan å göra? Hästtjej är gay ;)

Pallar man inte av att undvika att gå i lite skit i stan hur klarar man då av att köra hoj på en väg där traktorer kör och sprider sin skit på vägarna :gnissla

För att unvika missförstånd för er stadsbor så är det väl bäst att tillägga att det är hjulen på traktorn som "släpper av skiten" så ni inte tror att bönderna "göder" vägen :rolleyes:

Trådstartaren får väl ta upp miljö- och säkerhetsrisken med polisen men jag skulle nog oroa mig mer för att eve få en spark av hästarna än hästskit, går ni och blundar när ni går eller :gnissla
Hur gör ni på hösten då, löv är också hala:va

Last edited:
Pallar man inte av att undvika att gå i lite skit i stan hur klarar man då av att köra hoj på en väg där traktorer kör och sprider sin skit på vägarna :gnissla

För att unvika missförstånd för er stadsbor så är det väl bäst att tillägga att det är hjulen på traktorn som "släpper av skiten" så ni inte tror att bönderna "göder" vägen :rolleyes:

Äre ok för dig att sicksacka mellan hundbajs också?

Alla hundägare kan sluta ta upp efter sig! :mattias Asså Pallar man inte sicksacka mellan hundskit när man går på stan så skall man faan inte åka hoj heller! :mad:

Varför är det ok med Hästskit på gator å torg?

Edit: Jag skall snacka med träden ang löven!

Min gissning är att det bajset inte påminner om människobajs.

Kattbajs på stadens gator å torg! Är det ok?

Kamelbajs giraffbajs elefantbajs ormbajs apbajs Hönsbajs Grisbajs Kobajs?

Varför är det gatlagligt för Hestar att bajsa överallt? :mad:

:rofl Sitter här med min öl och njuter! =) :bajsarpåvägen

Skratta du! Det börjar med hestbajs sen blire bara värre :näsblod Tillslut så måste man ha gömmistövelar påsig när man går på stan! Å allt är Hestbajsets fel! :mad: :mad: :mad:

jobbar på sibyllegatan och där rider det en jävla massa hästar när det är fint väder. och de bajsar alltid utanför salongen de där äkliga fanen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman