Förbjud ridande poliser!

• Thread starter Thread starter EmiliosFantomen
  • Start date Start date
Vi hojåkare borde sätta oss och skita på hästägarnas uppfarter...

"pallar ni inte att väja för lite skit på vägen ska ni fan inte rida heller !!! "

PS, jo jag hatar hästar. Vidriga djur som inte längre fyller någon som helst funktion i samhället :mad:

Nej men min familj gör tydligen :mad:

Löddeköpinge har en del som heter sandskogen, där bor jag,
delen jag bor i har en massa hus medans det finns en obebodd del med mer skog och stigar.

För att ta sig dit går dom jävla fjortisarna med sina havremoppar allt för ofta förbi vårt hus och låter krakarna skita på asfalten :mad:

Det är inte sällsynt att dom lägger sina kladdar precis framför infarten :mad:

Skruva av ljudämparn och starta hojjen nästa gång dom jävlarna rider förbi så kanske dom tar en annan väg nästa gång. Eller stanna dom och skäll ut småtjejerna och förklara problemet. Fattar dom inte så kasta skiten på dom! Du uppskattar inte deras skit och det borde vara solklart. Dom jävla asen tror att alla tycker deras hästar är världens gulligaste och att alla älskar dom.

Fy faan:mad:

HARU INTE LEST FANTOMEN LR? HERO STYR UPP JUNGÄLN BETTRE ÄN TUSSEN GRATANER SAMTIDIT!

På min tid (:rolleyes: ) fanns bara Fantomen i s/v. Och s/v sux. Så svaret är nej. Men min storebror läste om mannen i pyjamas som bodde i en skog med sin hund. PÅ 00-talet skulle han klassats som uteliggare/sinnessjuk.

Åter till ämnet, jag såg också bajset på Biblioteksgatan igår. Det var fett irri. Men inte lika irri som alla vänsterelement som rörde sig i området, roligast var chilenarsläkten som slagit läger på fiket på Norrmalmstorg, de var lätt 20 pers och köpte så klart ingenting. Hunden var med, vattenskål, alla barn och morfar likaså. :lol Fy fan för kommunister.

Du uppskattar inte deras skit och det borde vara solklart. Dom jävla asen tror att alla tycker deras hästar är världens gulligaste och att alla älskar dom.

Fy faan:mad:

Eller hur! :mad:

"Äh hästbajs är inte så äckligt, det är ju bara hö!"

Men ät lite av det då :mad: Bajs som bajs, det är inte så mysigt om man inte ser det,
och kör i det så det blir bajsfläckar över hela uppfarten :mad:

Ridande poliser är en av dom bästa kravallenheterna så nej jag tror inte ni kan lyckas driva igenom erat förbud :tummenupp

Ridande poliser är en av dom bästa kravallenheterna så nej jag tror inte ni kan lyckas driva igenom erat förbud :tummenupp

Mmm, dom är faktiskt skitbra när kommunisterna flödar gatorna. Dessutom så luktar hästskiten mindre än rödingarna.

Annars kan man väl träna upp noshörningar med blöjor?

Mmm, dom är faktiskt skitbra när kommunisterna flödar gatorna. Dessutom så luktar hästskiten mindre än rödingarna.

Annars kan man väl träna upp noshörningar med blöjor?

Äsch bättre å slänga in några tårgasgranater sen är det bara för poliserna att köra prickskytte "sikta under midjan" och skjuta tills alla ligger still :tummenupp

UT MED PACKET :mad:

hestmatte.jpg

Hästar är väl fantastiskt bra i polistjänst till vissa saker?

Kan rekommendera ett besök till K1, Polisrytterienheten.

En fördel med att använda hästar är att man får en bättre överblick över vad som händer och kan ingripa fortare/kalla på förstärkning.:tummenupp . Kommer en häst springande mot sig så kan jag garantera att man flyttar på sig.

Men jag tycker att det är orättvist att även om man parkerat hojen och motorn är av och man själv sitter på andra sidan vägen på ett fik och dricker en sockerfri läsk och det kommer en skenande häst och krockar med hojen så är man vållande. :näsblod

Jag vet ett tillfälle då en ung dam som som körde "semin-bil" fick se en skenande häst och för säkerhetsskull parkerade på en mötesplats. Hon stängde även av motorn. Hästen flippade ur och satte sig på motorhuven. Damen som körde bilen blev dömd som vållande..... :gnissla

Om hästar ska vara i trafik ska samma regler gälla för dom som för alla andra och de ska minst vara trafikförsäkrade... Men jag hörde att hästägarna menade på att det redan var dyrt att ha häst så försäkringskrav var det inte intressarade av.

EDIT: Ett fösäkringskrav skulle i varje fall göra det möjligt med skenförsäkring,,,,,,,,,, :näsblod

Hm, poliserna bryter alltså mot miljölagen när dom inte plockar upp efter sig.

Detta kommer att påpekas så fort tillfälle ges:ajjabajja .

Last edited:
Back