andreas1
Fucking good karma
Ska jag behöva börja med traktorpulling för att få va ifred eller???
http://tractorpulling.valtra.com/team/1_3.htm

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska jag behöva börja med traktorpulling för att få va ifred eller???
Det tog mig fem min, så jag är inte en bråkdel så arg.
Den här tjejen har kört hoj i 20 år, haft egen hoj hela tiden, och ändå var detta max nedlägg på Gelleråsen.......säger väl allt
Jag håller med dig till 100%![]()
Män har lite svårare för att visa sina empatiska sidor, ett område där kvinnor har haft en långt mer produktiv utveckling och kan anses överlägsna. På samma sätt har kvinnor lite svårare för den generella kroppsmotoriken vilket blir väldigt uppenbart när det kommer till idrottssammanhang och fordonsmanövrering eftersom huvud -> handmotoriken hos den genomsnittliga kvinnan är en bra bit efter den genomsnittliga mannens.
Kvinnor är sämre än män på att framföra fordon eftersom deras huvud -> handmotorik är klart underutvecklad jämfört med mannens.
Den som kan köra fortast är givetvis den bästa föraren. Den som lägger snabbast varv på en bana. Att köra på ett lugnt och trafiksäkert sätt behöver ju absolut inte ha nåt med körskicklighet att göra. Då skulle jag kunna påstå att jag är bättre än Anja Persson på att åka skidor, för jag tar inte lika många onödiga risker som henne...Vad är en bättre förare? Den som kör fortast eller den som kraschar minst? Kunde inte låta bli![]()
Det tog mig fem min, så jag är inte en bråkdel så arg.
Den här tjejen har kört hoj i 20 år, haft egen hoj hela tiden, och ändå var detta max nedlägg på Gelleråsen.......säger väl allt
hahaha är du skön eller? de e SKITSNACK. visst, de kanske finns kvinnliga förare som är långsamma och försiktiga men de finns samtidigt långsamma män. så lägg bara ner snacket!
Kolla, nu börjar killen prata på ett sätt som jag förstår och kan relatera till. Trots att jag både är och kör som en kärring....Den som lägger snabbast varv på en bana. Att köra på ett lugnt och trafiksäkert sätt behöver ju absolut inte ha nåt med körskicklighet att göra. Då skulle jag kunna påstå att jag är bättre än Anja Persson på att åka skidor, för jag tar inte lika många onödiga risker som henne...
tur att byfånen finns i Göteborg så att vi här nere slipper honom
Nu e jag faktiskt allvarlig. Visst finns de en å annan tjej som kan köra. Men om man nu ska generallisera så kör dom flesta jävligt mesigt. Jag har då aldrig vart ute å kört me nån tjej utan att man har fått vänta vid varje korsning typ. SÅ ÄR DET. De måste tjejerna kunna tåla att höra för de e ju sanningen. Precis som vi män får tåla att dagligen höra att män våldtar och slår kvinnor. Fast att det bara är ett fåtal som ägnar sig åt sådant... Skärpning tjejer, va inte så jävla rädda;-)
OJ, finns det undantag alltså??? Haha. Var vill du komma med det? Varför är det så att om man slumpvis plockar 1000 mc-killar och 1000 mc-tjejer, och tar dom till Gjelleråsen. Så skulle kunna satsa min lem, allt jag äger och har, min familj, på att de 850-900 bästa tiderna skulle tillhöra killarna. Nu kör jag ändå med lite marginal, för jag vill gärna behålla min lem och pengar. Varför är tjejer SÄMRE på att köra hoj??? Vad kan det bero på? Tjejer, ni behöver inte ta åt er personligt. Men ni måste väl också fundera på det nån gång?Den här tjejen har på bilden endast kört mc 5-6 gånger innan bilden togs....och hon spöar dom flesta killarna här när som....![]()
OJ, finns det undantag alltså??? Haha. Var vill du komma med det? Varför är det så att om man slumpvis plockar 1000 mc-killar och 1000 mc-tjejer, och tar dom till Gjelleråsen. Så skulle kunna satsa min lem, allt jag äger och har, min familj, på att de 850-900 bästa tiderna skulle tillhöra killarna. Nu kör jag ändå med lite marginal, för jag vill gärna behålla min lem och pengar. Varför är tjejer SÄMRE på att köra hoj??? Vad kan det bero på? Tjejer, ni behöver inte ta åt er personligt. Men ni måste väl också fundera på det nån gång?
Har faktiskt, Helt ärligt aldrig blivit ifrånåkt av en tjej, trots att jag har kört med ett tiotal tjejer. Och jag vill inte påstå att jag själv e nån stjärna för det är jag absolut inte. Är en medelmåtta, kanske inte ens det. Har inga problem med att nån kör ifrån mig. Inte ens om det skulle vara en tjej;-).Jag tycker o tror att du är en grinig jävel som blivit frånåkt av en tjej och spyr galla över halva jordens befolkning för det, väx upp! Ta det som en man inte som en fjolla.
RESPEKTERA min åsikt.
OJ, finns det undantag alltså??? Haha. Var vill du komma med det? Varför är det så att om man slumpvis plockar 1000 mc-killar och 1000 mc-tjejer, och tar dom till Gjelleråsen. Så skulle kunna satsa min lem, allt jag äger och har, min familj, på att de 850-900 bästa tiderna skulle tillhöra killarna. Nu kör jag ändå med lite marginal, för jag vill gärna behålla min lem och pengar. Varför är tjejer SÄMRE på att köra hoj??? Vad kan det bero på? Tjejer, ni behöver inte ta åt er personligt. Men ni måste väl också fundera på det nån gång?
Jag har kört mycket enduro. Det går inte snabbt. Alltså måste jag vara en superkass förare....![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |