Förbjud kvinnliga mc-förare

Status
Ej öppen för fler svar.
hmm.....låter som nån inte fått nåt på länge! :blah

bry er inte va han skriver brudar, han har säkert liten! :censored

:D :D

WEHOOOooo När det snacket dyker upp är det ett säkert tecken på att man har tryckt på rätt (eller fel) knapp!:D

WEHOOOooo När det snacket dyker upp är det ett säkert tecken på att man har tryckt på rätt (eller fel) knapp!:D

då vet du inte vilka knappar man trycker på......

det bevingade utrycket " som en käring " du kanske kör som en käring själv :hihi :hihi
jag blev omkörd på Mantorp förra året av kvinnliga hojåkare,,, men jag tyckte det var så fint att kolla på, så det blev ju att vrida på rullen,,,,,, vad kan man mer begära, en snygg tjej i läder:hihi :hihi

upp till bevis på banan:tummenupp

Tänk att vi killar inte kan göra 2 saker samtidigt, vi är farliga i traffiken, mm men så fort man skojhackar på cheyer så fick man små genetalier bara sådär. Kan någon säga hur det blir så? Jag fattar inte.

Tänk att vi killar inte kan göra 2 saker samtidigt, vi är farliga i traffiken, mm men så fort man skojhackar på cheyer så fick man små genetalier bara sådär. Kan någon säga hur det blir så? Jag fattar inte.
Träffar man en känslig punkt så gör man, inget att bry sig om.

Det är den kvinnliga motsvarigheten till grabbarna utan argument som börjar slåss. Slå den meningsbyggnaden :)

Det är den kvinnliga motsvarigheten till grabbarna utan argument som börjar slåss. Slå den meningsbyggnaden :)

Fan Jag tror du har det där. SPOT ON spot on!

Fråga inte mig, har aldrig lyckas och kommer aldrig göra det, säger amarican pie dig något?

Har inte sett den men Jag har sett total recall och där har en chey 3 pattar

Last edited:
Klart damerna kan köra hoj! :lol :dummer :7peta :rofl :hihi

[YOUTUBE-ID]nviIEitoyh4[/YOUTUBE-ID]

Nä, skämt o slido! Jag skulle nog vilja säga att män generellt är bättre förare än kvinnor. Men inte att det skulle vara något genetiskt medfött utan att det helt enkelt ligger i fler pojkars intressen som små med snabba/stora/högljudda fordon. Man börjar "praktisera" med tramp-bilar som liten och har redan då fått ett försprång gentemot flickor som kanske hellre sysselsätter sig med annat.
MEN, det finns självklart kvinnor som är bättre förare än män.

Tycker för övrigt ni bör lägga ner er sjaskiga stil här. Ingen som mår bättre av det väl, eller?

Over and out>

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...