Förbjud kvinnliga mc-förare

Status
Ej öppen för fler svar.
Tycker för övrigt ni bör lägga ner er sjaskiga stil här. Ingen som mår bättre av det väl, eller?

Over and out>

Det är väl för f-n ingen som tar tråden på allvar?

Min mansgrisiga attityd är lätt att genomskåda om man känner mig.
Jag använder den bara sparsamt för att reta gallfeber på rödstrumpor/feminister/attackflator och andra konstiga typer som är för enkelspåriga för att fatta att det är fejk.

Tjejer är det bästa jag vet ju!

Nä, skämt o slido! Jag skulle nog vilja säga att män generellt är bättre förare än kvinnor. Men inte att det skulle vara något genetiskt medfött utan att det helt enkelt ligger i fler pojkars intressen som små med snabba/stora/högljudda fordon. Man börjar "praktisera" med tramp-bilar som liten och har redan då fått ett försprång gentemot flickor som kanske hellre sysselsätter sig med annat.
MEN, det finns självklart kvinnor som är bättre förare än män.

Tycker för övrigt ni bör lägga ner er sjaskiga stil här. Ingen som mår bättre av det väl, eller?

Over and out>[/QUOTE]
Nu e jag faktiskt allvarlig. Visst finns de en å annan tjej som kan köra. Men om man nu ska generallisera så kör dom flesta jävligt mesigt. Jag har då aldrig vart ute å kört me nån tjej utan att man har fått vänta vid varje korsning typ. SÅ ÄR DET. De måste tjejerna kunna tåla att höra för de e ju sanningen. Precis som vi män får tåla att dagligen höra att män våldtar och slår kvinnor. Fast att det bara är ett fåtal som ägnar sig åt sådant... Skärpning tjejer, va inte så jävla rädda;-)

tror de flesta här tycker likadant som trådskaparen, men få vågar väl erkänna :D ..men jag tycker att man många gånger kan peka å typ "de där va säkert en kärring bakom spakarna", och mkt riktigt...fast det tycker jag mest att man ser när det gäller kvinnor-bilar.

tjejjer som kör hoj, är en rel liten skara..där de flesta är väldigt intresserade och seriösa med sin åkning, killar kanske i regel kör fortare, men inte "bättre". snabbare än inte alltid bättre, iaf inte på gata :mattias

Haha.. Rolig tråd med ett lite för hett ämne:D

Skillnaden mellan män(pojkar) och kvinnor är nog benägenheten att ta risker och testa gränserna vilket nog ligger i vår natur från grottman tiden. ingen regel utan undantag då det finns tjejer som är adrenalinjunkies också.

Ett uttryck från flygvärlden är: There are old pilots and there are bold pilots; there are no old, bold, pilots. Slutsatsen man kan dra är att man lär sig inget utan att tänja på sina gränser så för att bli en erfaren motorcyklist måste man nog vilja och våga testa dessa gränser men som alla som lärt sig den vägen vet att det kan ha ett pris man kanske inte är beredd att betala. Sedan handlar inte "vanlig" motorcykelåkning i trafiken om vem som kör snabbast eller inte utan om vem som har roligast och det är ju upp till var och en när denna rolighetsfaktor är som högst.

Egentligen är det väl ingen som inte tycker att det är skillnad i hur trafikanter från de två könen framför sina fordon, bra eller dåligt beror mest på från vilken ståndpunkt man ser:rolleyes:

Jag kommer 30 minuter tidigare till jobbet för att njuta av lugnet... Så sätter jag mig framför datorn och slösar mina 30 minuter på att läsa den här jevla tråden! Varför gör jag så för! Stäng den här ointressanta skittråden.

:mad:

Jag kommer 30 minuter tidigare till jobbet för att njuta av lugnet... Så sätter jag mig framför datorn och slösar mina 30 minuter på att läsa den här jevla tråden! Varför gör jag så för! Stäng den här ointressanta skittråden.

:mad:

Det tog mig fem min, så jag är inte en bråkdel så arg.

Den här tjejen har kört hoj i 20 år, haft egen hoj hela tiden, och ändå var detta max nedlägg på Gelleråsen.......säger väl allt

Bifogat

• caroline banröj.jpg
    caroline banröj.jpg
    69.9 KB · Visningar: 316
Nä, skämt o slido! Jag skulle nog vilja säga att män generellt är bättre förare än kvinnor. Men inte att det skulle vara något genetiskt medfött utan att det helt enkelt ligger i fler pojkars intressen som små med snabba/stora/högljudda fordon. Man börjar "praktisera" med tramp-bilar som liten och har redan då fått ett försprång gentemot flickor som kanske hellre sysselsätter sig med annat.

Over and out
Nu e jag faktiskt allvarlig. Visst finns de en å annan tjej som kan köra. Men om man nu ska generallisera så kör dom flesta jävligt mesigt. Jag har då aldrig vart ute å kört me nån tjej utan att man har fått vänta vid varje korsning typ. SÅ ÄR DET. De måste tjejerna kunna tåla att höra för de e ju sanningen. Precis som vi män får tåla att dagligen höra att män våldtar och slår kvinnor. Fast att det bara är ett fåtal som ägnar sig åt sådant... Skärpning tjejer, va inte så jävla rädda;-)

Haha, fy fan vilken ball tråd. Den här grabben vet precis vilka knappar man ska trycka på för att få ligga!

Än är inte den sista idioten född...

:D tur att byfånen finns i Göteborg så att vi här nere slipper honom

Ja ni har ju redan fyllt kvoten med EN...bra en! ;) :jäs :D

Jag kör som en tjärring! Långsamt och darrigt.

Det betyder att jag har en gigantisk ***!

/perris

Ahaa...det är DÄRFÖR jag är långsam... har inte kopplat det förrän nu! ;)
Här försöker man vara snabb, men blir omkörd av inlandsisen varje gång man är ute och rullar... :mad:

Last edited:
Varför börja så småskaligt? Förbjud kvinnor överhuvudtaget! :mad: :mad:

Klart damerna kan köra hoj! :lol :dummer :7peta :rofl :hihi

[YOUTUBE-ID]nviIEitoyh4[/YOUTUBE-ID]

Over and out>

Vad är en bättre förare? Den som kör fortast eller den som kraschar minst? Kunde inte låta bli :D

Skitkul tråd som med all tydlighet visar att en del saker får man INTE skämta om.
Jag vill se fler kvinns bakom styret, om inte annat så för att de klär så fantastiskt bra i läder !
Och för att undvika eventuella missförstånd: Jag kör som en kärring, jag är gammal, gubbsjuk, får nuppa så mycket jag vill och har en jättestor snopp.

Tyvärr, ska jag säga (utöver det TYVÄRR, att jag alltid är först på kontoret och fastnar vid sån här skit) så är det nog så att det finns väldigt få snabba OCH säkra tjejer.

De flesta kör "bra" som i säkert. Några kör snabbt, men tar då (i paritet till män) onödigt stora risker för att hävda sig i denna underbart mansdominerade värld (jag häpnar fortfarande över att så många släpper in bröst i den kanske sista frizonen vi har).

Jag har nog aldrig sett, mött eller ens hört om någon som är snabb och samtidigt säker i trafiken!

Faktiskt... Eller tyvärr kanske manska säga

Jag vill se fler kvinns bakom styret, om inte annat så för att de klär så fantastiskt bra i läder !
Fan för dig.. Jag vill få dra burleska skämt, håna min chey och hennes diskbänksromantiska mani (vilken jag naturligtvis egentligen delar) och slippa henne med den enkla frasen, "men älskling, du vet att JAG skulle vilja att du följde med, men det är en killgrej liksom" och komma undan med det.

Ska jag behöva börja med traktorpulling för att få va ifred eller???

Chicks ska inte åka hoj, ´kej!

Last edited:
Fan va rolig tråd, den blev det när folk började tog åt sig :D

:rofl

fiddyn på kontoret var klockren :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...