Förbannade posörer!

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Är inte detta typiskt USA och AMA? Trots att Mladin ännu har damm från grusfållan efter en krasch på skinnstället har han hunnit få på sig solglasögonen och rätta till frisyren. Jxxxa posörer! Det ska bli ett nöje att hånskratta åt Baby Roberts hela denna säsong. :fatta!

Bifogat

• matprofile.jpg
    matprofile.jpg
    104.8 KB · Visningar: 223
Nyteknik skrev:
Är inte detta typiskt USA och AMA? Trots att Mladin ännu har damm från grusfållan efter en krasch på skinnstället har han hunnit få på sig solglasögonen och rätta till frisyren. Jxxxa posörer! Det ska bli ett nöje att hånskratta åt Baby Roberts hela denna säsong. :fatta!

Och problemet är ?

Han kanske har hårspray som sponsor eller glasögonen :tuttar

Gandalf skrev:
Och problemet är ?

Läs om de fyra meningarna nödvändigt antal gånger. Om du ändå inte förstår kan du PM:a mig så ska jag skriva ett personligt omformulerat inlägg till dig. Du ska se att poletten trillar ner även för dig till slut. Ge inte upp! :tummenupp

Nyteknik skrev:
Läs om de fyra meningarna nödvändigt antal gånger. Om du ändå inte förstår kan du PM:a mig så ska jag skriva ett personligt omformulerat inlägg till dig. Du ska se att poletten trillar ner även för dig till slut. Ge inte upp! :tummenupp

Att man inte får sätta upp håret med hjälp utav ett par glasögon?
efter man vurpat?

Jag tror att Fullpanik syftar på att han är avis på att han inte har långt hår och solbrillor.

Nyteknik skrev:

Det är det första jag gör efter efter besök i fållan - se lite "svår" ut med solbrillor.

Gandalf skrev:
Så alla som åker hoj och har långt hår och har nått som man sätter upp håret med e posörer?

Självklart är det så. :p

:hördu Alla med långt hår är posörer :fakta.
Mladin e la ingen dålig förare om han kört GP-vm å vunnit AMA, men nog har han sponsorer å tänka på... samt :cool: förståss
/F.

Håller med Gandalf

vad är problemet?

jamenar killen måste ju se snygg ut inför alla brudar som kollar :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...