Förbannade jävla "nationaldemokratisk ungdom"

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Eftersom vissa tydligen inte kan läsa utan att hitta på texten själva så tar jag bort den, Men tack Korvgubbe för det mest givande svaret!:tummenupp

Last edited:
Carpe me skrev:
2402064

I de redan utdelade lokalbladen har dom hittat på och skrivit bra fina åsikter "från" henne där hon inte uttrycker sig så fint om muslimer. Det var det jävligaste jag varit med om, hon har inte gett dom tillstånd att använda hennes foto och namn på flygblad, dom hittar på en massa skit och det har satt henne i en jävligt jobbig sitts just nu.

Polisanmäl för förtal. Gå till SVD, DN o.s.v. med hela historien så folk får veta vad hon egentligen tycker så hon slipper vara stämplad i.o.m att de läser ND:s folder.

Det är tyvärr så j-a enkelt att det är smittsamt att umgås med idioter, umgås man med dem som betraktas man som en av dom.

Din flickvän har uppenbarligen rätt osympatiska värderingar, men det är ingen anledning att hon ska drabbas av en sån här soppa.

Anmäl till varenda instans du kan hita på. Kanske kan sabba hela valet för packet.

Men du tror väl inte på din brud när hon säger att hon inte tycker som NDU men leker med tanken att stå på valsedeln. Lite naivt.

Vänta bara tills hon blir kallad till kommunfullmäktige, då kan man kalla det soppa. :hihi

Tycker i och för sig att det är glädjande att bilden av ett gäng fjortisar (+2 år) som bildar parti och håller i sverigeflaggor bekräftas än en gång, jag gick förbi deras torgmöte i Norrtälje i lördags - tror talaren var typ 19 år. :rofl Risig jävla musik spelade de också, sedan har de ett "toppnamn" som är Vavra Suk, hur kul är inte det på en skala? :lol Vallentunafjortisen kanske kan regera med honom, brevväxla om viktiga saker och så?

hEj vArV@ *fNizz*
SoSarna jIlaR iNte idEn oM fRi lEsk tILl aLa svEnska bArn i SkoL@n - vA faaaaaan gÖr v Nuuuuu LikZom??????? Ses pÅ fRitiS gÅrn.

/v-TunnA 4-eVer

Tyvärr så har man hört talas om sånt förut.
Finns bara ett sätt att inte hamna i dessa lägen. Lyssna aldrig på dom, tala inte till dom och för guds skull rösta inte på dom.

Kommunister och annat konstigt kan jag stå ut med i regeringen/kommunen men några inskrängta halvnazzar klarar jag inte av och får fasiken inte ha något att säga till om i hur ett land/Kommun ska skötas. Dom borde knappt få sköta sin egen gräsmatta.

Chrille skrev:
2402323 Ääääh, kom igen. Om dom håller sig till manuella redskap ska det nog gå bra...
Jepp, sorkbekämpning torde de duga bra till. Man ställer en ND/NDU-fåne vid en sorkhög med en spade. Sen säger man åt fånen att när sorken sticker upp huvudet så ska han klappa till utav bara helvete med spaden. Man får visa ett par gånger för att fånen riktigt ska förstå.

I övrigt, hur kan man ens överväga att ställa upp för millimeterhöger i ett val? Begriper man inte att man stämplar sig själv med texten "FÅNE-VÄRDELÖS-DUMHUVUD" i pannan?

Ajja, om tio år har alla glömt. Utom SÄPO, men deras register är hemliga så det stör inte särskilt, om man inte söker en säkerhetsklassad tjänst.

Markus skrev:
2402251 ... babbel babbel bla bla bla, jag skriver för att det är så kul här som en fjåååårtis

Ursäkta?
Innan du lägger dig i varenda tråd här på forumet och verkligen verkar försöka vara rolig, så kanske du borde lära dig lite komik först?
Att spamma trådar hit och dit är inte speciellt kul, mindre kul är det att läsa spam, villket majoriteten av trådarna här på forumet har blivit nersolkade med.

Nej hade du läst så har hon inget med dom att göra, hon fick kontakt med dom eftersom hon var nyfiken. Även fast man inte tänker lika, så kan man vara nyfiken och nu har hon bara haft oturen att ha träffat på en som uppenbarligen kunde tala för sig, så bespara oss och speciellt mig dina lustigheter om henne.

Komik - är en gläjde, och lustbetonad verksamhet

Bingo skrev:
2402384
I övrigt, hur kan man ens överväga att ställa upp för millimeterhöger i ett val? Begriper man inte att man stämplar sig själv med texten "FÅNE-VÄRDELÖS-DUMHUVUD" i pannan?

Ja alla gör vi våra misstag tydligen, finns folk som begått värre misstag...
Kanske borde förtydliga att hon insåg misstaget och det var då allt började.

Last edited:
Carpe me skrev:
2402393 Ursäkta?
Innan du lägger dig i varenda tråd här på forumet och verkligen verkar försöka vara rolig, så kanske du borde lära dig lite komik först?

Ja, komiken just här är att din tjej gått med i en seminazistisk organisation utan att förstå varför och numer ångrar hon sig. Det är förbaskat kul! :) Jag, och säkert hela Åby gärde där hon sannolikt bor, har definitivt otroligt skoj åt det i alla fall.

Fan, att vara nasse på Åby gärde är nog till och med sämre än att vara fastighetsskattemotståndare i AFA. :lol

Carpe me skrev:
Ja alla gör vi våra misstag tydligen, finns folk som begått värre misstag...
Kanske borde förtydliga att hon insåg misstaget och det var då allt började.
Jepp, tyvärr är det så. Det tråkiga med detta är att det fått sån spridning att det kan hänga efter henne ganska länge. Det bästa är nog att göra en polisanmälan och upplysa ivf lokalpressen om anmälan. Det leder nog inte till åtal men visar att man är seriös i sitt avståndstagande och inte backar bara för att man får negativ uppmärksamhet.

Markus skrev:
2402551 Ja, komiken just här är att din tjej gått med i en seminazistisk organisation utan att förstå varför och numer ångrar hon sig. Det är förbaskat kul! :) Jag, och säkert hela Åby gärde där hon sannolikt bor, har definitivt otroligt skoj åt det i alla fall.

Fan, att vara nasse på Åby gärde är nog till och med sämre än att vara fastighetsskattemotståndare i AFA. :lol

Ja riktigt smart verkar du tydligen inte vara eftersom du uppenbarligen vägrar att förstå vad jag skriver, vart skrev jag att hon har gått med i dem?
Enda jag skrev var att hon var nyfiken och sen råkade illa ut, vad är felet med att vara nyfiken? Det är människans sätt att lära sig på, fast du kanske tycker att inlärning at skamligt, fult och borde förbjudas?

Vart skriver jag något som kan ens ha ett uns kopplings till att hon skulle vara nazist som du så gjärna kallar henne. Kanske dags att DU lägger ner dina påhopp kanske? Jag är inte speciellt road utav varesig ditt betéende eller det du skriver.

Bingo skrev:
2402724 Jepp, tyvärr är det så. Det tråkiga med detta är att det fått sån spridning att det kan hänga efter henne ganska länge. Det bästa är nog att göra en polisanmälan och upplysa ivf lokalpressen om anmälan. Det leder nog inte till åtal men visar att man är seriös i sitt avståndstagande och inte backar bara för att man får negativ uppmärksamhet.

tack för ett vettigt svar, polisanmälan är på gång och även ett fint brev till diverse reportrar hos SVD och DN, lokaltidningen ska även den få ett exemplar,
men skadan är ju tydligen redan skedd,,,,,

Last edited:
Carpe me skrev:
2403030
Enda jag skrev var att hon var nyfiken och sen råkade illa ut, vad är felet med att vara nyfiken? Det är människans sätt att lära sig på,

Jävla dum sak att vara nyfiken på dock...

Carpe me skrev:
2403030 ...vart skrev jag att hon har gått med i dem?

Du har ju för fabian tagit bort ditt inlägg, men du skrev i alla fall att hon ställt upp på att stå på valbar plats, något som torde vara än mer graverande än att vara t.ex. passiv medlem vilket är det jag påstått, (och tydligen då missförstått).

Jaja, om du tog så illa upp så beklagar jag det. Tyckte hela historien lät lite fishy. Jag väntar på uppföljningen i Vallentuna Steget.

Och sist dårå: mitt beteende är dig veterligen synonymt med vad jag skriver så det hade räckt att meddela att det jag skrivit stör dig.

PS. Åby 4 Life

Markus skrev:
2403073 Du har ju för fabian tagit bort ditt inlägg, men du skrev i alla fall att hon ställt upp på att stå på valbar plats, något som torde vara än mer graverande än att vara t.ex. passiv medlem vilket är det jag påstått, (och tydligen då missförstått).

Ja jag tog bort hela det inlägget av den anledningen jag även skrev där uppe.
Nej, saken är ju faktiskt att hon verkligen inte är medlem du får mer än gjärna kolla upp det, hon finns verkligen inte med som medlem hos ND/NDU.
Enda kopplingen hon hade till dom jönsarna är att hon lånade ut sitt namn till valblanketten för att dom behövde "kvinnliga namn" på sin blankett för att visa att dom är såååå jämställda där. Dom berättade uttryckligen att hon inte kan komma in i kommunfulmäktige även om hon mot förmodan får någon röst.
Det var bara ett namn på pappret dom ville ha, att hon sen är för snäll för att säga emot och att en av deras "parti nissar" verkligen kunde tala för sig var det som fick henne att göra det, ren övertalning och ja hon ångrar sig och är helt förstörd. Hon blev bara ett namn på pappret, hade det inte varit hon, så hade det varit en annan..

Markus skrev:
Jaja, om du tog så illa upp så beklagar jag det. Tyckte hela historien lät lite fishy. Jag väntar på uppföljningen i Vallentuna Steget.

Och sist dårå: mitt beteende är dig veterligen synonymt med vad jag skriver så det hade räckt att meddela att det jag skrivit stör dig.

Saken är ju att jag skrev faktiskt det i inlägg 10.

Carpe me skrev:
.. så bespara oss och speciellt mig dina lustigheter om henne...
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2402393&postcount=10

Markus skrev:
PS. Åby 4 Life

Ja vette fan om det, men en å annan " hojj duglig" väg har ni i alla fall

Paradoxy skrev:
2403071 Jävla dum sak att vara nyfiken på dock...

Varför det? Högerextremism och främlingsfientlighet är en betydande del av vårt samhälle, varför inte lära känna sin fiende?

I övrigt vet jag inte vad som stod i öppningsinlägget...

En vild gissning är att tråden är borta innan vi har fredag här...

chrilla skrev:
2403137 Varför det? Högerextremism och främlingsfientlighet är en betydande del av vårt samhälle...
Hur menar du då, mätt efter hur mycket de gapar och svinar ner på nätet? Mätt efter mer traditionella måttstockar, som t ex andel röster i riksdagsvalen, så står deras betydelse i direkt proportion till deras genomsnittliga intelligens- och utbildningsnivå - dvs den är mycket låg.

Ni som kan sekterna, är inte "Motståndsrörelsen" och dess ungdomsförbund "Nationell ungdom", som vissa medlemmar på detta forum skryter om att de är med i, en avknoppning från just ND? Eller var det från Sverigedemokraterna?

De där sekterna är förresten rätt sanslösa. De förefaller för oss normala människor vara samma skit, typ. Men själva delar de in sig i mindre och mindre sekter allt efter åsikt i detaljfrågor. Ta bara nazisternas judeutrotning under 40-talet. En del av fånarna säger att det har aldrig hänt, andra säger att det har hänt och att det var bra gjort, ytterligare några anser att det har hänt men att jobbet inte gjordes tillräckligt grundligt. Sen har vi den sista sorten, de sopigaste av dem alla, de som grisar ner nätet med att försöka göra muslimerna till 2000-talets judar.

@ MDM: du kan ha rätt :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back