Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Carpe me skrev:2402064
I de redan utdelade lokalbladen har dom hittat på och skrivit bra fina åsikter "från" henne där hon inte uttrycker sig så fint om muslimer. Det var det jävligaste jag varit med om, hon har inte gett dom tillstånd att använda hennes foto och namn på flygblad, dom hittar på en massa skit och det har satt henne i en jävligt jobbig sitts just nu.
Opps, stort misstag att säga jaCarpe me skrev:2402064så frågade dom henne ifall hon kan stå med på deras valsedel till komunfullmäktige

Risig jävla musik spelade de också, sedan har de ett "toppnamn" som är Vavra Suk, hur kul är inte det på en skala?
Vallentunafjortisen kanske kan regera med honom, brevväxla om viktiga saker och så?Qwerty skrev:2402271.... Dom borde knappt få sköta sin egen gräsmatta.
Jepp, sorkbekämpning torde de duga bra till. Man ställer en ND/NDU-fåne vid en sorkhög med en spade. Sen säger man åt fånen att när sorken sticker upp huvudet så ska han klappa till utav bara helvete med spaden. Man får visa ett par gånger för att fånen riktigt ska förstå.Chrille skrev:2402323Ääääh, kom igen. Om dom håller sig till manuella redskap ska det nog gå bra...
Markus skrev:2402251... babbel babbel bla bla bla, jag skriver för att det är så kul här som en fjåååårtis
Bingo skrev:2402384
I övrigt, hur kan man ens överväga att ställa upp för millimeterhöger i ett val? Begriper man inte att man stämplar sig själv med texten "FÅNE-VÄRDELÖS-DUMHUVUD" i pannan?
Carpe me skrev:2402393Ursäkta?
Innan du lägger dig i varenda tråd här på forumet och verkligen verkar försöka vara rolig, så kanske du borde lära dig lite komik först?

Jepp, tyvärr är det så. Det tråkiga med detta är att det fått sån spridning att det kan hänga efter henne ganska länge. Det bästa är nog att göra en polisanmälan och upplysa ivf lokalpressen om anmälan. Det leder nog inte till åtal men visar att man är seriös i sitt avståndstagande och inte backar bara för att man får negativ uppmärksamhet.Carpe me skrev:Ja alla gör vi våra misstag tydligen, finns folk som begått värre misstag...
Kanske borde förtydliga att hon insåg misstaget och det var då allt började.
Markus skrev:2402551Ja, komiken just här är att din tjej gått med i en seminazistisk organisation utan att förstå varför och numer ångrar hon sig. Det är förbaskat kul!Jag, och säkert hela Åby gärde där hon sannolikt bor, har definitivt otroligt skoj åt det i alla fall.
Fan, att vara nasse på Åby gärde är nog till och med sämre än att vara fastighetsskattemotståndare i AFA.![]()
Bingo skrev:2402724Jepp, tyvärr är det så. Det tråkiga med detta är att det fått sån spridning att det kan hänga efter henne ganska länge. Det bästa är nog att göra en polisanmälan och upplysa ivf lokalpressen om anmälan. Det leder nog inte till åtal men visar att man är seriös i sitt avståndstagande och inte backar bara för att man får negativ uppmärksamhet.
Carpe me skrev:2403030
Enda jag skrev var att hon var nyfiken och sen råkade illa ut, vad är felet med att vara nyfiken? Det är människans sätt att lära sig på,
Carpe me skrev:2403030...vart skrev jag att hon har gått med i dem?
Markus skrev:2403073Du har ju för fabian tagit bort ditt inlägg, men du skrev i alla fall att hon ställt upp på att stå på valbar plats, något som torde vara än mer graverande än att vara t.ex. passiv medlem vilket är det jag påstått, (och tydligen då missförstått).
Markus skrev:Jaja, om du tog så illa upp så beklagar jag det. Tyckte hela historien lät lite fishy. Jag väntar på uppföljningen i Vallentuna Steget.
Och sist dårå: mitt beteende är dig veterligen synonymt med vad jag skriver så det hade räckt att meddela att det jag skrivit stör dig.
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2402393&postcount=10Carpe me skrev:.. så bespara oss och speciellt mig dina lustigheter om henne...
Markus skrev:PS. Åby 4 Life
Paradoxy skrev:2403071Jävla dum sak att vara nyfiken på dock...
det är väl mycket upp till digMDM skrev:2403176En vild gissning är att tråden är borta innan vi har fredag här...

Hur menar du då, mätt efter hur mycket de gapar och svinar ner på nätet? Mätt efter mer traditionella måttstockar, som t ex andel röster i riksdagsvalen, så står deras betydelse i direkt proportion till deras genomsnittliga intelligens- och utbildningsnivå - dvs den är mycket låg.chrilla skrev:2403137Varför det? Högerextremism och främlingsfientlighet är en betydande del av vårt samhälle...
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem