Förbannade jävla "nationaldemokratisk ungdom"

eftersom trådskaparen tagit bort ursprungsinlägget och då jag inte är bekannt med situationen gör jag följande uttalande baserat på vad jag tror hände :va :

"Om man leker med elden bränner man sig."

Bingo skrev:
2403254 Ta bara nazisternas judeutrotning under 40-talet.
Ääääähummm... Nazisterna? 40-talet?

Jag kan meddela att en stor del av deras "kunskap" om rasbiologi och rashygien kommer från våra egna Svenska forskningscentrer i ämnet.
Redan på 30-talet var vi "präktiga" Svenskar långt framskridna vetenskapligt i hur man gör skillnad på elitmänniskor och undermänniskor.
Vi hade bla. ett rasbiologiskt forskningscentra i Uppsala.
Redan i början av 1900-talet var rashygien och rasbiologi etablerat i Sverige.

http://www.vitabussar.se/rasbiologi1.htm

Bingo skrev:
2403254 Hur menar du då, mätt efter hur mycket de gapar och svinar ner på nätet? Mätt efter mer traditionella måttstockar, som t ex andel röster i riksdagsvalen, så står deras betydelse i direkt proportion till deras genomsnittliga intelligens- och utbildningsnivå - dvs den är mycket låg.

Både och, de får proportionellt sett stort utrymme i olika medier. Och jag tror inte att det är en försumbar andel av svenskarna som sympatiserar.

För övrigt så står jag på din sida angående dessa gossar...

Roar (och upplyser) mig ibland med att gå in på olika suspekta politiska och religiösa hemsidor och försöka förstå hur man kan tänka så olikt hur jag tänker. Efter tråden om Jon Nödtveidts död gick jag exempelvis in på Misanthropic luciferian order's hemsida - och fick efter ganska intressant läsning bekräftat att jag inte är satanist.

N.Blomqvist skrev:
2403338 Ääääähummm... Nazisterna? 40-talet?
Jo, jag vet. Det är dock fånarnas åsikt om mördandet av europas judar jag resonerar runt.

chrilla skrev:
2403343 Både och, de får proportionellt sett stort utrymme i olika medier. Och jag tror inte att det är en försumbar andel av svenskarna som sympatiserar.

För övrigt så står jag på din sida angående dessa gossar...
Jag tror faktikskt att det är en helt försumbar andel som sympatiserar med den här sortens partier och åsikter. De döljer sin beundran för en stendöd ideologi för dåligt för att kunna attrahera några bredare lager ur valmanskåren. Däremot är det nog hyggligt vanligt med lite allmän "främlingsfientlighet" (tolka det rätt, alltså inte samma som negativ inställning till den aktuella invandringspolitiken).

Jag fattade din inställning i stort, ville bara påpeka att de tar upp mer plats på nätet än i verkliga livet - för där är de varken många eller särskilt synliga.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back