Förbannade iPhone

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nu sitter jag efter att ha lämnat in den med att lägga in musik i min lur och jag blir inte klok. I Itunes är det på ett sätt och ser bra ut men i telefonen är det "hej kom och hjälp mej"
Hur faan får jag till denna skit telefon att fungera? Varför ska man inte kunna föra över filer i en mapp och dom stannar så? Nä man ska ha ett skit program som ingen begriper och sen ska man ha en egen väg att vandra.

Hur sorterar jag upp? Hur får jag det att fungera? Får jag gräva upp Steve och döda honom igen?

I sin strävan efter att stoppa piraatfildelning föddes iTunes, ett program inte ens Appletalibaner kan älska.

Kör din musik genom Spotify istället, det går att lägga till lokalt lagrade låtar också.

Kör din musik genom Spotify istället, det går att lägga till lokalt lagrade låtar också.

Har inte spotify. Har inte heller fri data på luren. Vill köra mina Mp3or och ha det bra. Använda telefen som en mp3spelare.
90% av musiken äger jag skivor på.

Har inte spotify. Har inte heller fri data på luren. Vill köra mina Mp3or och ha det bra. Använda telefen som en mp3spelare.
90% av musiken äger jag skivor på.

Fri data behöver du ju inte om du ställer Spotify till att bara spela dina offlinelistor, då syncar du in dom hemma på WiFi och behöver inte nyttja datatrafik.

Däremot behöver du ju ett Spotifya abb för 99:- i månaden.

Då kan du även lägga till låtar från dina skivor/datorn i spelaren om dom inte finns på spotify.

Sen finns ju WinAmp till iPhone numera, hur den fungerar vet jag inte riktigt

Fri data behöver du ju inte om du ställer Spotify till att bara spela dina offlinelistor, då syncar du in dom hemma på WiFi och behöver inte nyttja datatrafik.

Däremot behöver du ju ett Spotifya abb för 99:- i månaden.

Då kan du även lägga till låtar från dina skivor/datorn i spelaren om dom inte finns på spotify.

Sen finns ju WinAmp till iPhone numera, hur den fungerar vet jag inte riktigt

Kanske ska ge mej på spotify då.
För den här telefonen duger ju inte till något. Ringfunktionen, sms, mail och nu även musik är under all kritik.
Att jag måste ha skräpet för att jobbet kräver det.

Handhavande fel ? . Min funkar prima, men kan bero på att jag lärt mig använda den. Rätt ny på de ? När du väl fått igång så lirar de perfekt.

Du får gå omvägen via iTunes.

Först kör du dra och släpp med dina mp3or till iTunes.

Sedan skapar du en spellista i iTunes (ex. Alla låtar).

Slutligen synkar du din spellista till din iPhone inifrån iTunes.

Jag har ju haft skräpet i 6-8mån.
Jag har använt Itunes och kört Mp3or i luren.
Men nu efter service på luren så verkar inte telefonen sortera som den ska, allt är ok i itunes men inte i luren. Hade senaste Ios 5 eller vad den nu heter innan service också.
Jerry Williams greatest hits blev bland annat blev 18 olika album i telefonen. Men inte i Itunes. Paul Van Dyk lika så.

Jag har ju surf men bara 1G för jag använder bara mailen utöver ringa och sms. Och så använder jag mp3spelaren. Surfa duger tyvärr inte luren till för. Då får man använda dator.

Handhavande fel ? . Min funkar prima, men kan bero på att jag lärt mig använda den. Rätt ny på de ? När du väl fått igång så lirar de perfekt.

Att flasha utanför korvmojen bland fjårtisarna duger den till. Men mottagning har den knappt. Och alla telefon funktioner är lite sisådär. Snygg är den!

Varför kunde jag inte få ha en andriod och sluppit Itunes och bara kört över mina Mp3or.

Last edited:
Jag har ju haft skräpet i 6-8mån.
Jag har använt Itunes och kört Mp3or i luren.
Men nu efter service på luren så verkar inte telefonen sortera som den ska, allt är ok i itunes men inte i luren. Hade senaste Ios 5 eller vad den nu heter innan service också.
Jerry Williams greatest hits blev bland annat blev 18 olika album i telefonen. Men inte i Itunes. Paul Van Dyk lika så.

Jag har ju surf men bara 1G för jag använder bara mailen utöver ringa och sms. Och så använder jag mp3spelaren. Surfa duger tyvärr inte luren till för. Då får man använda dator.

Att flasha utanför korvmojen bland fjårtisarna duger den till. Men mottagning har den knappt. Och alla telefon funktioner är lite sisådär. Snygg är den!

Varför kunde jag inte få ha en andriod och sluppit Itunes och bara kört över mina Mp3or.

Vänta nu, arbetstelefon ? Köp en android och betala själv om du inte är nöjd då.
Du får iallafall ha en smartphone och andra får ha stenålderstelefoner.
Gsm nätet funkar på iphone, 3g är värdelöst för allt anser jag dock.
Alla funktionerna funkar för övrigt i min. Du kanske borde be om en ny istället som jag gjorde när min första strula ;).

Jepp, det är standardinställningen att iTunes lägger in alla låtar under artist istf album.
Du har haft den i 6 mån så den lilla inställningen borde inte vara så svår att hitta igen.

Du verkar inte kunna använda den !

Min funkar alldeles utmärkt till precis allt. Har nästan slutat använda datorn numera. Kör musik, kamera, gps, internet m.m hela tiden. Går t.o.m lägga in dvd filmer på den. Går o ladda ner från internet också film, musik.

Täckningen har jag aldrig haft problem med heller. Hållbar är den också, är hantverkare o de flesta telefoner har hållt ca 6 mån. Nu har jag haft denna i 2 år. Hällde ett glas vatten på den igår men funkar fin fint ändå.

Enda jag kan klaga på är batteritiden.

Du verkar inte kunna använda den !

Troligtvis inte, säger inget om det. Men när alla andra(hela världen) har ett system ett sätt fungerar det på och sen finns det detta jävla apple, där inget är det samma om du så kör endast mac så inget är som det borde. Inget är som det borde och allt är ett problem kallat sakerhetsrisk.
Anslut du gärna din mac mot en projektor =).

Täckningen har jag aldrig haft problem med heller.

Ja det var därför jag lämna in min. Kan inte ens prata telefon under en bilfärd mellan exempel sundsvall-sthlm. Går i tätbebygt område i bilen men inte annars. Sitter jag still ja visst då går fanskapet. Men den ska nog fungera i en bil med.

Last edited:
Alla telefoner är inte för alla människor. Du kanske kan hitta något sånt här begagnat?
nokia3210_front.jpg

Kan inte ens prata telefon under en bilfärd mellan exempel sundsvall-sthlm. Går i tätbebygt område i bilen men inte annars. Sitter jag still ja visst då går fanskapet. Men den ska nog fungera i en bil med.

Vet en tjej som får gå ut från sitt kontor för att kunna svara och tala i sin iphone varenda gång det ringer :näsblod

Hållbar är den också, är hantverkare o de flesta telefoner har hållt ca 6 mån. Nu har jag haft denna i 2 år. .

Hållbar är nog det sista jag skulle vilja kalla en iphone. Vet inte hur många iphones med spräckta skärmar jag har sett.

Idag är det minusgrader ute så nu är det säkert ett gäng skärmar till som kommer frysa sönder för att ägarna är så dumma att de tror att de kan använda sina iphones utomhus. :)

Alla telefoner är inte för alla människor. Du kanske kan hitta något sånt här begagnat?
nokia3210_front.jpg

Ah det skulle vara lycka, få lägga vantarna på världens mest sålda telefon. Såg faktist en i bruk för några månader sedan. Han körde Ipad till allt modernt och 3210an att ringa på. Han hade haft en iphåne men tyckte att den var så dålig på telefonfunktionerna.

Vet en tjej som får gå ut från sitt kontor för att kunna svara och tala i sin iphone varenda gång det ringer :näsblod

Jag har sporadiskt. Ibland har jag full spruta på både 3g och 2g ibland har jag 1 pinne på båda. Ibland även ej service inne på kontoret. Men enligt iphåne är det normalt för en 4a, dom gör så....

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...