Kamikaze kid skrev:Tyvärr ingen som ringer på min annons på min Impala ss...![]()
konstigt??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kamikaze kid skrev:Tyvärr ingen som ringer på min annons på min Impala ss...![]()
Kamikaze kid skrev:Ska man ge ett bud så får man ju titta på grejjorna först....
Så gör man väl affärer???
Jag ringer aldrig på en annons om jag inte är helt säker på att jag vill köpa just den grejjen!!!
Tyvärr ingen som ringer på min annons på min Impala ss...![]()
GSXR1100R skrev:Att titta först innan man ger bud funkar bara om man bor i närheten, om man ser en annons med bild och utförlig text så kan man jämföra med liknande objekt och sen får man bestämma vad som är rimligt.
Chille skrev:jag tror ändå att hojarna är rätt befriade från araber som vill köpa..dom har sällan mc-kort här i sverige och lär ju aldrig om dom inte går ett x-antal svenska kurser så dom fattar nåt![]()
men däremot så skulle jag sälja min BMW-cabbe i somras.. oj oj oj säger jag bara.. var minst två samtal per dag där dom ringde och erbjöd mej det mesta. förutom kontanter i rätt prisklass.. :kocko
Therudeboy skrev:Hade jag bara haft pengarna så hade jag kunnat köpa den, lite pill bra ös![]()
Joker skrev:Cool avatar Therudeboy, har du större bild på den?
Eller vart hittade du den?
![]()
Chris Ash skrev:Jag har varit med om ett praktpucko som lade handpenning på en bil och sen skulle han ha tillbaka den när han inte ville ha bilen![]()
Snacka om långnäsa till honom.....
GårillaRaggare skrev:Fick han tillbaka pengarna????
Chris Ash skrev:Vad tror du? Varför lämnar man handpenning?
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |