För helvete!!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Kan ni sluta skriva era inlägg i fel forum hela tiden, är trött på att läsa om era trasiga hojar i mcforumet, skriv i mek o teknikforumet istället så kommer ni garanterat få mer professionell hjälp där än på en verkstad.
Det ser ut som fan på SH just nu, med all möjlig skit överallt.

Sen alla dessa som sktiver OT i offtopicforumet, varför skriver ni OT när ni postar i offtopic. Offtopic betyder att allt som inte ha med mc att göra kan postas där, inte så svårt va???

Vart har alla gamla goa gubbar tatt vägen????? Förstår om dom e borta med den sunkiga nivå detta forum ligger p åjust nu. Massa nya småttingar och över 60% har fan inte ens en hoj eller körkort, va fan e det talan om????

Vill ni veta om era bakhjulsåkningar etc etc, posta då i hantering av mc forumet, inte här för helvete!!!!!!

Swedie, rensa upp nu för fan, vart e Mattias, har han tatt semester eller????

//Rejvis

Fan Rejvis har du vaknat på fel sida mannen. Nog för att du är stor men mej skrämmer du inte muhahaha

Mattias har blivit snäll...
Han fick ju kritik för att han var för elak.

Vi vill ha den gamla Mattias tillbaka!

//Anders..
(Har tjörkort!)

Sadam skrev:
Fan Rejvis har du vaknat på fel sida mannen. Nog för att du är stor men mej skrämmer du inte muhahaha
men va fan, du vet att jag inte har brytt mig så mycket om det gapats lite hit o dit på SH, men nu e det fan mycket skit tom för en stökig som jag.....
Det visar ju att det e på tok fucked up på forumet....

Ravetrancer skrev:
Kan ni sluta skriva era inlägg i fel forum hela tiden, är trött på att läsa om era trasiga hojar i mcforumet, skriv i mek o teknikforumet istället så kommer ni garanterat få mer professionell hjälp där än på en verkstad.
Det ser ut som fan på SH just nu, med all möjlig skit överallt.

Sen alla dessa som sktiver OT i offtopicforumet, varför skriver ni OT när ni postar i offtopic. Offtopic betyder att allt som inte ha med mc att göra kan postas där, inte så svårt va???

Vart har alla gamla goa gubbar tatt vägen????? Förstår om dom e borta med den sunkiga nivå detta forum ligger p åjust nu. Massa nya småttingar och över 60% har fan inte ens en hoj eller körkort, va fan e det talan om????

Vill ni veta om era bakhjulsåkningar etc etc, posta då i hantering av mc forumet, inte här för helvete!!!!!!

Swedie, rensa upp nu för fan, vart e Mattias, har han tatt semester eller????

//Rejvis

:Bugar kunde inte sagt det bättre själv! :tummenupp Rejvis

gixxer_chrille skrev:
Håller med. MC och "A" i körkortet borde vara ett krav för att bli medlem
:mad:
japp, alla som inte tagit det ännu kan fan hålla sig borta härifrån.......!!!!

gixxer_chrille skrev:

Då är det väl bäst att jag slutar vara här då eftersom jag inte hade råd att behålla hojen... :3freak :hej
(A-kortet har jag haft sedan -91..)

Vilka är enligt dig, goa gubbar? Vad är din uppfattning av ett bra forum? Varför skriver du i fel forum? (detta är INTE mc relaterat) Varför "attackera"? Sen när blev du så här beroende av att allt ska vara perfekt organiserat? Har du gått upp i vikt?

gixxer_chrille skrev:

Alla som blivit av med lappen skulle alltså bli bannade? Finns väl folk som pysslar med RR och hänger på racingforumet utan A-kort, då borde de också bli bannade, eller?

Rigge skrev:
För att bli eller vara medlem?
Isf om de går igenom :hej då Rigge :hihi

Rejvis sök som moderator då. för inte skulle jag jävlas med dej :gnissla

Att kräva MC kort är dumt. Att kräva att alla ska ha MC är dumt.

Anledning: Man kan ha förlorat sitt körkort. Håller på att ta kort och har hoj.
Nån kanske precis sålt sin MC, ska han då avskriva sig från forumet?

De som ska hålla sig borta från forumet är de som inte har MC intresse. De som aldrig haft SPORTHOJ ska inte yttra sig i MC relaterade diskussioner då de inte har erfarenhet nog i t.ex ämnet "köra mc" osv.

Swedie skrev:
Vilka är enligt dig, goa gubbar? Vad är din uppfattning av ett bra forum? Varför skriver du i fel forum? (detta är INTE mc relaterat) Varför "attackera"? Sen när blev du så här beroende av att allt ska vara perfekt organiserat? Har du gått upp i vikt?
SH var ett bra forum innan du lät alla glin vara med på SH med vare sig KK eller mc.
Detta är så mcrelaterat det kan bli, det handlar om alla felpostade mc frågor både här o där.
Perfekt behöver det inte vara, men som det e nu så e det fan inget vidare Swedie.......
Nej jag har inte gått upp i vikt, det kan jag berätta när jag gör så ska jag vila mitt runda goa arsle på din bröstkorg:)

Det är felinlägg överallt hela tiden, folk bryr sig fan inte om att posta i rätt forum längre, det tycker jag e tråkigt som fan....

My 2 pennies

Ghost skrev:
Då är det väl bäst att jag slutar vara här då eftersom jag inte hade råd att behålla hojen... :3freak :hej
(A-kortet har jag haft sedan -91..)

Får väl försvinna jag också, har hoj men inget kort. Förhoppningsvis får man väl återkomma på onsdag igen. :hej

Risken e ju att det blir mer åt bike.se om "vi" låter alla småkids hålla på i SH

Detta e min personliga åsikt att det ska vara SPORTHOJS ÅKARE på SH o inga moppefuckon lr wannabes...

(bara en åsikt från mig...)

.../Yoshi

Swedie skrev:
Att kräva MC kort är dumt. Att kräva att alla ska ha MC är dumt.

Anledning: Man kan ha förlorat sitt körkort. Håller på att ta kort och har hoj.
Nån kanske precis sålt sin MC, ska han då avskriva sig från forumet?

De som ska hålla sig borta från forumet är de som inte har MC intresse. De som aldrig haft SPORTHOJ ska inte yttra sig i MC relaterade diskussioner då de inte har erfarenhet nog i t.ex ämnet "köra mc" osv.
stället e fullt med moppefuckon, och du har blivit blödig....

Eller e det så att du vill ha in så mycket medlemmar som möjligt????

Har man förlorat sitt kk, fine, det e lugnt, har man sålt sin hoj, fine.....
Men en hög med omogna jävla småttingar som huserar här kan man vara utan lätt!!!!

Ravetrancer skrev:
...Sen alla dessa som sktiver OT i offtopicforumet, varför skriver ni OT när ni postar i offtopic. Offtopic betyder att allt som inte ha med mc att göra kan postas där, inte så svårt va???

ska inte den här tråden ligga i OT då också?? :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back