För helvete!!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Ravetrancer skrev:
stället e fullt med moppefuckon, och du har blivit blödig....

Eller e det så att du vill ha in så mycket medlemmar som möjligt????

Har man förlorat sitt kk, fine, det e lugnt, har man sålt sin hoj, fine.....
Men en hög med omogna jävla småttingar som huserar här kan man vara utan lätt!!!!
JAG har blivit blödig? haha, det är ju du som har mensfall.

Lista de du klassificerar som moppefuckon.

Jimmyboy skrev:
ska inte den här tråden ligga i OT då också?? :)
håll dig till 125:a forumet med din moppe.....!!!!

Jag skrev att det handlar om mc o vart man lägger sina mcinlägg, inte hur länge du rostar ditt bröd på morronen(OT)

Ravetrancer skrev:
Det är felinlägg överallt hela tiden, folk bryr sig fan inte om att posta i rätt forum längre, det tycker jag e tråkigt som fan....

My 2 pennies

Så pga detta anser du att hela SH är "skit". Jaja.... :rolleyes:

Swedie skrev:
JAG har blivit blödig? haha, det är ju du som har mensfall.

Lista de du klassificerar som moppefuckon.
Den listan behöver inte göras offentlig, men håll med om att nivån är lägre än nånsin. Seriösa diskussioner drunknar i skittrådar.

Swedie skrev:
Så pga detta anser du att hela SH är "skit". Jaja.... :rolleyes:
nja, hela SH e ju inte skit, det forum som inte funkar riktigt tycker jag är just MCforumet, övriga håller sig bra......

Ravetrancer skrev:
håll dig till 125:a forumet med din moppe.....!!!!

Jag skrev att det handlar om mc o vart man lägger sina mcinlägg, inte hur länge du rostar ditt bröd på morronen(OT)

men ta det lugnt!! .. jag har för övrigt ingen moppe.. :7peta

Nr:18 skrev:
Den listan behöver inte göras offentlig, men håll med om att nivån är lägre än nånsin. Seriösa diskussioner drunknar i skittrådar.
så jävla sant..........även om det kommer från dig hehehe:)

Att komma hem efter en dag på jobbet och göra en sökning på nya inlägg resulterar i 30 sidor inlägg, varav ca 5 trådar är intressanta diskussioner. Huvuddelen av de övriga är spam.

Så, eftersom ni är så bra på att påpeka saker så borde ni vara lika bra på att veta hur vi ska ändra på det hela.

Hur ska man göra så att folk skriver vettigare trådar? Trådar som mångfalden finner vettiga då alltså.

Alla säger ju att man ska SÖKA efter tidigare trådar om ämnet. Det gör nog många och inser kanske att de inte behöver skriva en tråd. Så därmed sållas de seriösa trådarna lite.

Kvar är de frågar som sällan ställs...

Yoshi_gixxeRR skrev:
Risken e ju att det blir mer åt bike.se om "vi" låter alla småkids hålla på i SH

Detta e min personliga åsikt att det ska vara SPORTHOJS ÅKARE på SH o inga moppefuckon lr wannabes...

(bara en åsikt från mig...)

.../Yoshi

Det handlar väl om moderering än om person egentligen råkar vara i moppeåldern. Sköter man sig och skriver vettiga inlägg så tycker inte jag att det ska spela nån roll om man faktiskt inte har hoj eller hojkort. Som swedie skrev, folk är ju här för att de är intresserade av sporthojar.

För övrigt har jag sett andra gamla sh.com-medlemmar klaga på att det inte är samma "goa" stämning nu som det var förut och att det är för många "nya fuckos". Det är nu inte så konstigt att det dyker upp massa folk - som dessutom är nya med hoj/hojkkort och ställer dumma frågor ibland - som de som hängt med länge inte känner, trots allt är det ju över 7000 medlemmar och det kommer nya hela tiden. Iofs kan jag hålla med om att det var lite hejsan-hoppsan ett tag men efter att Swedie gjorde om forumen och separerade OT-delen mer från resten tycker jag att det blivit mycket bättre.

Jimmyboy skrev:
håller med, jag tror att ravetrancer har vaknat på fel sida och behövde avreagera sig lite bara. :brinnerup
...eller så tröttnar han likt många andra på att läsa inlägg som inte har nåt med mc att göra.

Swedie skrev:
Så, eftersom ni är så bra på att påpeka saker så borde ni vara lika bra på att veta hur vi ska ändra på det hela.

Hur ska man göra så att folk skriver vettigare trådar? Trådar som mångfalden finner vettiga då alltså.

Alla säger ju att man ska SÖKA efter tidigare trådar om ämnet. Det gör nog många och inser kanske att de inte behöver skriva en tråd. Så därmed sållas de seriösa trådarna lite.

Kvar är de frågar som sällan ställs...
MODERERING! Mc-relaterat ska modereras hårdare, felpostat ska flyttas, folk som inte kan lära sej forumreglerna ska bannas!

Ravetrancer skrev:
så jävla sant..........även om det kommer från dig hehehe:)
Nog för att de e mycket OT nu, dvs som rajvis skriver hur länge man rostar bröd som ett ex. men jaja jag gillar SH.com iaf mycke togit folk här :tummenupp

Moddarna kanske kunde flytta trådar lite oftare. Att få en tråd flyttad är knappast nått nån blir särskilt upprörd över (till skillnad från om den blir deletad eller tidigt låst) men det ger en tydlig vink om var ämnet hör hemma.

Jag har också varit väldigt konfunderad över varför folk känner sig manade att OT-märka poster i OT-forumet... :rolleyes:

Nr:18 skrev:
...eller så tröttnar han likt många andra på att läsa inlägg som inte har nåt med mc att göra.

Så jävla många inlägg i mcdelen är det väl ändå inte som borde ligga nån annanstans? Ok, visst, har man kört på en grävling så kanske man borde lägga det i OT-forumet men isf borde denna tråden också göra det. Jag undrar lite vad en tråd måste innehålla för att vara on-topic i mc-delen (eller snarare, vad den inte får innehålla)?

RR delen funkar bra pga vi RR folk träffas IRL på olika banaor och lär känna varandra på riktigt, jag tycker att RR sektionen är ett utmärkt sätt att hålla kontakt med likasinnade :tummenupp

SH är en del av mitt liv och är vad man gör det till, dock tycker jag att folk som inte känner varandra bör va snälla mot varandra eftersom ironi är komplicerat.

Last edited:
ja dessa gamla rävar vill ju ha samkväm med sina gamla rävar de rövade sig med tidigare. Detta gör att nya inte vågar registrera sig. Nu på sistone har det ju blivit en hel del nya medlemmar som inte bara registrerat sig utan även börjat skriva. Detta verkar "skrämma" vissa och tror att SH inte kommer vara samma sak längre.

Coola Ola skrev:
Det handlar väl om moderering än om person egentligen råkar vara i moppeåldern. Sköter man sig och skriver vettiga inlägg så tycker inte jag att det ska spela nån roll om man faktiskt inte har hoj eller hojkort. Som swedie skrev, folk är ju här för att de är intresserade av sporthojar.

För övrigt har jag sett andra gamla sh.com-medlemmar klaga på att det inte är samma "goa" stämning nu som det var förut och att det är för många "nya fuckos". Det är nu inte så konstigt att det dyker upp massa folk - som dessutom är nya med hoj/hojkkort och ställer dumma frågor ibland - som de som hängt med länge inte känner, trots allt är det ju över 7000 medlemmar och det kommer nya hela tiden. Iofs kan jag hålla med om att det var lite hejsan-hoppsan ett tag men efter att Swedie gjorde om forumen och separerade OT-delen mer från resten tycker jag att det blivit mycket bättre.
som sagt, forumen funkar bra i övrigt förutom mcdelen som innehåller så mycket onödiga inlägg och inlägg som skall postas i andra forum.
Ófftopicforumet är just ett offtopic o det får man låta husera som det vill, det e just det det är till för, men att mcdelen blir ett virrvarr om hur man lagar sin hoj eller hur man skall ta en kurva, det ju fan tråkigt....posta i rätt forum.

Behöver du fler moderatorer Swedie, så finns jag här, jag sitter kllart över 8 timmar om dan på sporthoj....

Swedie skrev:

Ett problem e ju alla pojkar som inte får, kan, har råd lr för unga spammar sönder trådar utan att komma ngnstans... Samma skaer tas upp om o om igen!!! Varför ska en 15år veta hur han ska lära sig o wheelia???? Sånt "måste" ju hållas ner... Unga o dom som inte har hoj lr hojkort ska göra så lite inlägg som möjligt (för dom har inget intressant o komma med) Det e ju moderatorernas jobb o hålla ner det spammet...

OBS: min personliga inställning till ett av problemen :OBS

.../Yoshi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back