För helvete!!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Swedie skrev:
Då tar du del och hjälper. Varför är du gnällig då? Visst, om det klassas som gnäll så är det bra gnäll :)

Har iaf flyttat diverse trådar jag ansåg ska ligga i teknikforumet.
tycker lite att det är moderatorernas sak o kolla efter dom forum dom modererar o kolla lite skitm kanske sätta sig en 30 min på kvällen o kolla igenom dagens trådar lite o se vad som postats liksom.....:)

Jag sköter mitt stylingforum hyffsat, nu har vi ju inte haft så mycket problems där men ändå, jag kollar till det varje dag o kollar så att allt e i sin ordning där:)

Swedie äger SH, Swedie bestämmer hur SH skall roddas, vad vi kan tillföra är en god stämmning och se till att man blir på bra humör i detta skitväder.

It is up to us :tummenupp

Ravetrancer skrev:
Kan ni sluta skriva era inlägg i fel forum hela tiden, är trött på att läsa om era trasiga hojar i mcforumet, skriv i mek o teknikforumet istället så kommer ni garanterat få mer professionell hjälp där än på en verkstad.
Det ser ut som fan på SH just nu, med all möjlig skit överallt.

Sen alla dessa som sktiver OT i offtopicforumet, varför skriver ni OT när ni postar i offtopic. Offtopic betyder att allt som inte ha med mc att göra kan postas där, inte så svårt va???

Vart har alla gamla goa gubbar tatt vägen????? Förstår om dom e borta med den sunkiga nivå detta forum ligger p åjust nu. Massa nya småttingar och över 60% har fan inte ens en hoj eller körkort, va fan e det talan om????

Vill ni veta om era bakhjulsåkningar etc etc, posta då i hantering av mc forumet, inte här för helvete!!!!!!

Swedie, rensa upp nu för fan, vart e Mattias, har han tatt semester eller????

//Rejvis
Rejvis du har postat i fel sektion, detta är OT :D

Ja det har vi redan sagt att han har nu. End of story.
Börja diskutera en lösning på problemet istället nu.
Va kan vi göra.

Swedie... jag tror du tar det hela lite för personligt! :tungan

Att så många tillbringar så mycket tid här beror ju givetvis på att det är ett fantastiskt forum! Jag och de allra flesta är väldigt tacksamma över att det existerar och allt jobb du lägger ner. Kritiken kommer ju för att saker och ting ska bli ännu bättre. Ingen kan väl förneka att många är slarviga med att posta saker på rätt ställe? Det är givetvis inte moderatorns fel, men han/de kan försöka ändra folks beteenden genom att flytta trådar och påminna om vad som gäller.

GSXR1100R skrev:
Swedie äger SH, Swedie bestämmer hur SH skall roddas, vad vi kan tillföra är en god stämmning och se till att man blir på bra humör i detta skitväder.

It is up to us :tummenupp
Wow du sa nått vettigt ;) *Stort lass Ironi* Men tack iaf.. det är ju som sagt upp till medlemmarna. Men även medlemmar behöver guide'as (antar det är utav mig).

Jag har gjort en del ändringar här o där nu som borde hjälpa vad gäller problemet med felplacerade trådar.

Ska även själv försöka ta och se över forumen lite hårdare. Jag har haft lite ont om tid på sistone att gå igenom allt vad som skrivs.

Nacka skrev:
Swedie... jag tror du tar det hela lite för personligt! :tungan

Nej, jag tar åt mig bara. Vilket är bra om SH ska bli bättre. Ska jag bara borsta av mig vad ni säger?

Ska jag vara apatisk och inte säga vad jag tycker?

GSXR1100R skrev:
Rejvis du har postat i fel sektion, detta är OT :D
nej detta är inte off topic, detta är mcrelaterat o handlar om varför folk inte postar sina mc frågor däe dom skall!!!!

En superenkel lösning på problemen är att ha fler moderatorer.
Jag har hängt här några månader och sett en eller två personer som har stängt trådar. Det är på tok för lite för ett sånt här stort forum!

Sen räcker det inte med att stänga trådar, man måste förklara varför man stänger den så att den/dom som gjort fel vet det till nästa gång.
Detsamma gäller flytt av trådar.

Jag har anmält mig som frivillig att moderera vilket forum som helst och i den här tråden är det flera andra som gör samma sak.
Swedie: Utse nya moderatorer om de gamla inte gör det de ska. Tycker du att någon moderator gör fel är det ju bara att ändra tillbaka dem till vanliga medlemmar.

sandstream.. jao. jobbar på det. vill inte sätta in vem som helst bara. vill kunna lita på personen. Måste "känna" personen lite liksom.

Vad sägs om att Hantering av hoj och Teknikforumet blir ett o samma?

Ravetrancer skrev:
fattar inte riktigt vad du menar?
Att man kan söka på de man söker först innan man postar nått som nån redan postat så de blir dubbel eller trippel av allt.

Swedie skrev:
sandstream.. jao. jobbar på det. vill inte sätta in vem som helst bara. vill kunna lita på personen. Måste "känna" personen lite liksom.

teknikforumet är det mycket nya trådar i, så jag vet inte om det hade vart bra med hantering där oxo....

...och jag modererar gärna lite mer oxo om du vill, givetvis utan att överreagera etc, bara det är bra nivå på allt.....

Swedie skrev:

Kan kanske vara en idé för att få ner antalet forumdelar, men om det egentligen är nödvändigt vet jag inte. :va

Fråga: Vad ska göras åt personer som gör inlägg som e totalt ointressanta???
Som antingen spammas sönder lr leder till personangrepp o dyl...

(oftast gjorda av nya medlemmar alt UNGA medlemmar)

Jag älskar SH jag e har så gott som dagligen.
Swedie ska ha stor eloge för sin kreation :klappar

Men jag kanske e gnällig som tycker att det har kommit in för mkt småglin här o förstör :va
Säg gärna till mig, jag tycker om BRA kritik

.../Yoshi

Swedie skrev:

Teknikforumet tillsammans med RRforumet är de delar på SH som funkar bäst, Som jag ser det vore det synd att ändra ett vinnande koncept när det gäller just de två avdelningarna.

Jag försöker få de som äger 125 och är unga att endast skriva i 125 forumet... jag har tillsatt nya moderatorer där (som jag dock aldrig träffat, men dock fått sagd till mig är vettiga personer).

RAPPORTERA TRÅDAR som är sönderspammade (där personen i fråga skriver ett inlägg som gör att man går ifrån vad tråden egentligen handlar om). Så fixar jag till det på nåt sätt, om möjligt. Annars stängs tråden eller nått.

Tänkte kombinera Teknik o hantering av hoj pga det är nätt o jämnt samma grej egentligen, men ändå inte .. eh :)

Yoshi_gixxeRR skrev:
Fråga: Vad ska göras åt personer som gör inlägg som e totalt ointressanta???
Som antingen spammas sönder lr leder till personangrepp o dyl...

(oftast gjorda av nya medlemmar alt UNGA medlemmar)

Jag älskar SH jag e har så gott som dagligen.
Swedie ska ha stor eloge för sin kreation :klappar

Men jag kanske e gnällig som tycker att det har kommit in för mkt småglin här o förstör :va
Säg gärna till mig, jag tycker om BRA kritik

.../Yoshi

Håller verkligen med dig, men enligt mig finns det även några "äldre" medlemmar som verkar ha satt i system att alltid tycka tvärtemot/påpeka stavfel/nedvädera den som har skrivit inlägget etc... Enligt mig förstör det minst lika mycket och avskräcker antagligen en del nya ifrån att överhuvudtaget blanda sig i diskussionerna.

Swedie skrev:
Du är så het på att påpeka allt fel jag gör att jag börjar tröttna. Om du fann ironi i vad jag skrev för att du skulle kunna skriva det är du bara för mycket.
Lite känslig idag, eller? Jag påpekar bara att ironi är ett svårt ämne som du inte är så bra på. Om det gör mej "för mycket" så är jag väl det då. Jag påpekar inte alla fel du gör, men jag tar hellre den debatten via PM med dej. Anser inte att det hör hemma i en sådan här tråd.

kk74 skrev:
Håller verkligen med dig, men enligt mig finns det även några "äldre" medlemmar som verkar ha satt i system att alltid tycka tvärtemot/påpeka stavfel/nedvädera den som har skrivit inlägget etc... Enligt mig förstör det minst lika mycket och avskräcker antagligen en del nya ifrån att överhuvudtaget blanda sig i diskussionerna.
!!! Bra sagt. Håller med. Jag har dock varit skyldig till det där ibland tror jag. ska bättra mig. hehe

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC