För helvete!!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Swedie skrev:
ja dessa gamla rävar vill ju ha samkväm med sina gamla rävar de rövade sig med tidigare. Detta gör att nya inte vågar registrera sig. Nu på sistone har det ju blivit en hel del nya medlemmar som inte bara registrerat sig utan även börjat skriva. Detta verkar "skrämma" vissa och tror att SH inte kommer vara samma sak längre.
absoulut inte, det är kul när nyreggade skriver, men dom borde kolla runt lite först o sen adaptera sig på forumet......liksom känna pulsen på forumet hur det funkar o så....

Själv har jag och många andra rr-förare i stort sett skippat allt utom racingforumet pga att där funkar det bra. Lagom med OT och urspårade trådar, trevlig stämning och lätt att få svar på frågor. Teknik och mekforumet är oxå bra, men resten kan man lätt hålla sej ifrån.

Vad är enligt er MC relaterat?

Är inte t.ex "Jag körde på en grävling" MC relaterat när det handlar om en medlem som kört på en grävling med sin MC.

Måste det ständigt vara "Min åsikt om ZX10R" trådar? eller "Jag tycker ZX10an" är bäst osv.. ???

kanske inte har med ämnet att göra.. men jag skulle gärna se att man kunde söka på forumet med 2 bokstäver.. typ r6... vilket inte går.. så om det går att byta från 3 till 2 bokstäver så blir jag glaad. annars tycker jag det kanske är lite mycket som blir oseriöst fort på trådarna.. och om man postar en enkel fråga verkar det ibland som att man blir dumförklarad av vissa på 2 sek.. inte för att det hänt mig än.. men jag har sett det.. det är tråkigt.
sporthoj är annars sidan jag är inne på mest på internet!

Swedie skrev:
Vad är enligt er MC relaterat?

Är inte t.ex "Jag körde på en grävling" MC relaterat när det handlar om en medlem som kört på en grävling med sin MC.

Måste det ständigt vara "Min åsikt om ZX10R" trådar? eller "Jag tycker ZX10an" är bäst osv.. ???
grävlingen e ok, men det knackar i min motor, växeln hoppar ur, etc etc......det kan postas i mek

Ravetrancer skrev:
absoulut inte, det är kul när nyreggade skriver, men dom borde kolla runt lite först o sen adaptera sig på forumet......liksom känna pulsen på forumet hur det funkar o så....

"Trail" period på ett ex antal dagar?

Swedie skrev:
ja dessa gamla rävar vill ju ha samkväm med sina gamla rävar de rövade sig med tidigare. Detta gör att nya inte vågar registrera sig. Nu på sistone har det ju blivit en hel del nya medlemmar som inte bara registrerat sig utan även börjat skriva. Detta verkar "skrämma" vissa och tror att SH inte kommer vara samma sak längre.
Ja det är inte så enkelt att rodda ett forum, det va bätre förr hör man hela tiden, men det hänger faktiskt på oss själva, att läsa glada trådar gör mig glad

:)

Tycker det är upp till dig Swedie att rensa upp inne på Sporthoj! Sätta en gräns visa att vissa trådar inte hör hemma i olika delforum. Ta bort trådar som verkar oseriösa, är på fel ställe, så kommer folk märka att det är på allvar!

Ravetrancer skrev:
grävlingen e ok, men det knackar i min motor, växeln hoppar ur, etc etc......det kan postas i mek

Varför ska du putta över sånt till mekhörnan för? Det är så lungt å fridfullt där ju..

/B

Swedie skrev:
Ska vi ha en seriös debatt eller ska du fortsätta med ironi? Detta är ett solklart brott mot reglerna som du själv gjort.

Det handlar inte om att stänga för fler medlemmar eller ha "samkväm med sina gamla rävar", det handlar om att ta vara på en unik stämning. Det som varit SH's kännetecken är en god stämning med humor och kunskap. Om man slaktar det genom att släppa in allt skit som vissa postar kommer detta att resultera i SH's död inom en kort framtid.

Ravetrancer skrev:
Precis men sök på ditt problem först innan du postar.

Drevning, REJETTING, Motorkunnight folk se hit, hur jämför vikt av hoj, vilka hojar e slitstarkast, hur gör man?, knäckte jag en packbox, teknisk info om hojar på nätet, R1 fråga......

Dessa är med på dom 2 första sidan på mcdelen, vad fan gör dom där, enligt mig så ska dom till teknik o mek......men vad vet jag.

Nr:18 skrev:
Ska vi ha en seriös debatt eller ska du fortsätta med ironi? Detta är ett solklart brott mot reglerna som du själv gjort.

Det handlar inte om att stänga för fler medlemmar eller ha "samkväm med sina gamla rävar", det handlar om att ta vara på en unik stämning. Det som varit SH's kännetecken är en god stämning med humor och kunskap. Om man slaktar det genom att släppa in allt skit som vissa postar kommer detta att resultera i SH's död inom en kort framtid.
Du är så het på att påpeka allt fel jag gör att jag börjar tröttna. Om du fann ironi i vad jag skrev för att du skulle kunna skriva det är du bara för mycket.

Ravetrancer skrev:
Drevning, REJETTING, Motorkunnight folk se hit, hur jämför vikt av hoj, vilka hojar e slitstarkast, hur gör man?, knäckte jag en packbox, teknisk info om hojar på nätet, R1 fråga......

Dessa är med på dom 2 första sidan på mcdelen, vad fan gör dom där, enligt mig så ska dom till teknik o mek......men vad vet jag.
Så sant så! tack. Det finns som sagt en "Rapportera" knapp. Ska iaf ta i tu med dessa trådar nu.

Swedie skrev:
Så sant så! tack. Det finns som sagt en "Rapportera" knapp. Ska iaf ta i tu med dessa trådar nu.
ja men rapportera hit o dit, det e inget kul att rapportera, känns som om man e gnällig då :)

sen finns ju ett par som man inte vet riktigt om dom skall flyttas eller vara kvar....

Swedie skrev:

Jag har använt den knappen ett flertal gånger... har dock ALDRIG fått någon respons. Kommer jag få det i framtiden?

Hur många moderators finns det??.
Kanske behövs fler. Är juh ett antal trådar som skrivs varje dag. Kan förstå att de inte hinner med o hålla koll på allt!.

Annars är SH min pasion sitter här dag ut o dag in. Va nog det som man sakna mest när man va iväg på midsommarn!.
Keep up the good work swedie

Clifton skrev:
Hur många moderators finns det??.
Kanske behövs fler. Är juh ett antal trådar som skrivs varje dag. Kan förstå att de inte hinner med o hålla koll på allt!.

Annars är SH min pasion sitter här dag ut o dag in. Va nog det som man sakna mest när man va iväg på midsommarn!.
Keep up the good work swedie
Japp, jag sitter lätt över 8 timmar om dan på SH.....älskar stället, men på sistone har det vart för mycket skit......

Ravetrancer skrev:
ja men rapportera hit o dit, det e inget kul att rapportera, känns som om man e gnällig då :)

sen finns ju ett par som man inte vet riktigt om dom skall flyttas eller vara kvar....
Då tar du del och hjälper. Varför är du gnällig då? Visst, om det klassas som gnäll så är det bra gnäll :)

Har iaf flyttat diverse trådar jag ansåg ska ligga i teknikforumet.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC