Vad är det för fel med lite slagsmål i hockey? Och vem säger att det är ok? Det är ju förbjudet, men det kanske du missade?
Och golf lockar ju överlag mestadels en massa feta gubbar och snobbar, hur kul är det?
Jag blir så jävla irriterad på alla som stör sig på en sport eller dylikt och ska komma med massa förbud och skit. Det var sånt som tog död på F1, en numera helt värdelös sport att kolla på. Vad skulle ni säga om de tvingade Rossi att köra med ABS, stödhjul och begränsa hastigheten till max 250km/h på rakorna?
Sen kan man säkerligen diskutera vad det var för folk på den där matchen, men jag som många andra har säkert våra aningar...
Förbjud o förbjud, de puckar ju på varandra o slår ut tänder osv hela tiden ändå o domarn stoppar det inte förrän nån ligger på marken typ.
Golf sa jag bara för ett exempel på en sport som inte har våld i sig, många andra sporter har det också, (LÄS: nu menar jag inte en tackling eller en armbåge för att komma fram till målet, nu menar jag kasta klubban på med näverna på motståndaren slåss slagsmål, knytnäve mot ansiktet helt i onödan.
Hoppas du förstod att jag menade det.
Jag menar, läs artikeln, varför ska de puckla på varandra, de är inte ens med i matchen , de ser på. det är så onödigt, varför?
Men det var en överdrift att de skulle förbjuda det, det trodde jag var uppenbart, knappast min sak att bestämma en sak grej, bara en åsikt jag har som kommer ut när folk förstör för andra som faktiskt är intresserad av att titta på bollen som flyger fram o tillbaka på planen. inte att puckla på motståndarens fans...
Jag gillar säkert många saker som andra hatar eller ogillar pga av olika anledningar och jag vill ju inte att de ska förbjuda det
T ex motorcyklar vill många förbjuda för de tycker det är onödigt och farligt men jag tycker ju om det, så det vore ju tråkigt om de förbjöd det. men kass jämförelse kanske för jag tycket inte de flesta motorcyklister även vi kört en runda hoppar av och börjar slåss med folk...
Jag ogillar våld väldigt mycket och tycker det är den sämsta lösningen på alla problem, krig o sånt osv. Varför inte prata om det, lösa det eller alternativt lösa det så gott det går och gå skilda väggar och försöka hålla sig i vägen för varandra...