Gabor
Guest
Jag tycker det funkar väldigt bra. Förutom en artikel i aftonbladet har jag aldrig hört talas om att föräldrar har gett sig på en domare eller tvärtom.. Svordomar o.s.v. har jag hört men inte handgripligheter på en fotbollsmatch..
Du får gärna berätta hur många misshandlade dommare du stött på isamband med ungdomsidrotten..
Och du får gärna redovisa de skrämmande antal "oskyldiga familjer" som utsats för hulliganvåld... Jag har mig veterligen aldrig hört talas om någon som är med barnen på fotboll och får stryk av hulliganer. Hulliganerna slåss utanför arenorna, mot varandra.
När det gäller krogarna slås oskyldiga ner VARJE KVÄLL...
Jag vet inte vilken verklighet du lever i men den verkar uppenbarligen inte vara densamma som övriga.
Gissningsvis har du lagt taggtråd under sängen och rörelsedetektorer under sängen och garderoben för att slippa problemet med troll och andra monster som gömmer sig där....
Bryter bara in lite.
Vet inte hur mycket du läser i dagstidningar, lokaltidningar, men det är var å varannan helg så har det varit dommar hot, föräldra slagsmål eller huliganbråk där föräldrar med barn hamnat emellan. Man orkar knappt registrera det som inte är av ovanlig natur längre. Den här gången var det 2 TJEJlag som urartade, kanske därför det stod mer som en löpsedel.