Många tror väl att hon vill att man ska låta barnet skrika sig till sömns? Nu är det ju inte riktigt så men jag tror nog att jag ska testa 5minutersmetoden ändå. Den är som sagt till för föräldrarna och inte barnet men jag tror det kan vara bra för ungen att somna på egen hand ändå...
Jag tycker att vi leker som galningar allt som oftast, det brukar mer bli tårar i ögonen för att man slutar leka och ska sussa...
Vi har prövat med dödströtta metoden, alltså låta henne vara helt utmattad och slockna pga det. Fungerar inget vidare.
Den enda patenterade metoden är att åka bil, då slocknar hon omgående och har man tur kan man lägga över henne utan att hon vaknar...
Japp, både välling och napp

Men det tog sin tid, 2 veckor för att lära henne ta flaska och ytterligare någon för nappen.
Hon sitter här bredvid mig i soffan nu och leker och har varit vaken sen 7 och jag kan garantera att hon inte pallar många minuter till

Det går liksom inte att hålla henne vaken på förmiddagen, hon slocknar ståendes. Synd att det inte är likadant på kvällen.