Få hårda MC-brudar?

Gottis skrev:
2672567 va då fjäska han frågade... :va

måste alltigt va jobbigt att va sist lr...

/micke

Ja han kan väl svara själv då :7peta.

Spelar ingen roll om jag är sist, det är ändå jag som går hem med prispokalen i handen ;).

Sorry för allt spam, ska fortsätta hetsa Gottis via gästbok och PM från och med nu.

Långa farbron skrev:
2670851 Blire någon t-shirt eller :4skrika

:rolleyes:

:fakta Din emenenta röv är givetvis med bland dom tajtaste (och minst håriga:gnissla )
Men tävlingen avgörs när den nya sidan ser dagens ljus om ca 2 v.
Men bered dig på konkurens:sissy

Bifogat

• Bingo As mini.JPG
    Bingo As mini.JPG
    37.5 KB · Visningar: 258
Pinky skrev:
2671857 Läs om läs rätt. Apstoll sysslar ju mestadels med stuntåkning (C@rro gör ju tappra försök iaf ;)) och inte banåkning. Men det är väl sak samma, en liten notis bara från en morgontrött Pinky :).

liz skall köra bana i år.
Jillajävel skall ta sin licens snarast.
jag skall köra bana om jag får råd :huvet
me tanke på hur ofta vi snackar borde du veta de om du frågat om nått annat än pörr:pannkyss

C@rro skrev:
2673334 liz skall köra bana i år.
Jillajävel skall ta sin licens snarast.
jag skall köra bana om jag får råd :huvet
me tanke på hur ofta vi snackar borde du veta de om du frågat om nått annat än pörr:pannkyss

Ja jag får väl helt enkelt ge mig i denna diskussionen då :huvet!!

För övrigt brukar jag fråga vettiga och relevanta saker :rolleyes:.

C@rro skrev:
2668783 Jajemän då får ni se sopskallen C@rro försöka sig på nått nytt trix som hon uppenbarligen inte än behärskar, för att sedan sopa ihop delarna och in å snickra igen....:gnissla

Sorry Bruden kunde inte låta bli men min hoj va så hot på den bilden *ha inte ihjäl mig för detta please* :)

På tal om absolut ingenting den dära tävlingen kampen mellan könen varför inte ta den på mc mässan?
4 frivilliga som vill live förnedras på Apstolls hemsida vinnarna bestämmer straffet....

OJ! Vilken puma den hojen skulle man vilja ha;)

Swedie skrev:
2656624 (nyhet)

En annorlunda nyhet, men måste ju berätta att det finns tjejer som oxå vill vara hårda i det avlånga landet Sverige. Ramlade över en artikel ur Borås Tidning där vi kan läsa om ett par MC-brudar i Sverige! En liten text från artikeln ger lite insikt för hur en dag i Borås kan se ut: "Bakom ett garage i Forssa Företagscenter lurar Apstoll MC, en motorcykelklubb för racing- och stuntintresserade - tjejer. Sedan i somras har deras specialbyggda hojar bränt upp spår av gummi i Bollebygds asfalt." Läs mer genom att klicka på länken / rubriken.

Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=392

Jag undrar också hur man får hårda mc-brudar :)

C@rro skrev:
2673327 :fakta Din emenenta röv är givetvis med bland dom tajtaste (och minst håriga:gnissla )
Men tävlingen avgörs när den nya sidan ser dagens ljus om ca 2 v.
Men bered dig på konkurens:sissy

Va fan rakar alla sina rövar här lr :va visst att man har pörr pung men ingen som har lite hår på röva

Dalafalo skrev:
2676086 Jag undrar också hur man får hårda mc-brudar :)

Jag undrar mest vart alla hårda brudar är?, sen förstår jag att vissa rakar sin rumpa, pung m.m för att de vill att deras *** ska se störe ut, jag tror jag klarar mig utan det,jag behåller hällre lite manligt hår där nere som skydar mot vinterkylan som är obefintlig i år :arsele

Lam-Kaka skrev:
2676395 Jag undrar mest vart alla hårda brudar är?, sen förstår jag att vissa rakar sin rumpa, pung m.m för att de vill att deras *** ska se störe ut, jag tror jag klarar mig utan det,jag behåller hällre lite manligt hår där nere som skydar mot vinterkylan som är obefintlig i år :arsele

Precis. Om de vill att dolmen skall se större ut, så är det inte en bra idé att utsätta stackarn för onödig kyla. Minipitt&pansarpung impar inte.

Lam-Kaka skrev:
2676395 Jag undrar mest vart alla hårda brudar är?, sen förstår jag att vissa rakar sin rumpa, pung m.m för att de vill att deras *** ska se störe ut, jag tror jag klarar mig utan det,jag behåller hällre lite manligt hår där nere som skydar mot vinterkylan som är obefintlig i år :arsele

Glöm inteatt vi lever på tvåtusentalet: http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,797401,00.html

7 av 10 trimmar...
Den rätta frågan är: Varför rakar DU pungen?

Åh förresten, God Jul :)

Lam-Kaka skrev:

Glöm inte att vi lever på tvåtusentalet: http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,797401,00.html

7 av 10 trimmar...

Last edited:
stefur skrev:
2676471 Glöm inteatt vi lever på tvåtusentalet: http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,797401,00.html

7 av 10 trimmar...

Glöm inte att vi lever på tvåtusentalet: http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,797401,00.html

7 av 10 trimmar...

God jul på dig :)

De rakar väll pungen för att den ska se störe ut m.m?:) , 7 av 10 har väll problem med att de tycker den är för liten?. Det är ju inget fel i det får de bättre självförtroende m.m genom att raka sig där nere, så ska de ju göra det :)

Men jag kommer ej göra det i första taget...det vore endast om jag råkade hitta en brud som tycker om det...men då måste hon va något riktigt extra.

Lam-Kaka skrev:
2676481 God jul på dig :)

De rakar väll pungen för att den ska se störe ut m.m?:) , 7 av 10 har väll problem med att de tycker den är för liten?. Det är ju inget fel i det får de bättre självförtroende m.m genom att raka sig där nere, så ska de ju göra det :)

Men jag kommer ej göra det i första taget...det vore endast om jag råkade hitta en brud som tycker om det...men då måste hon va något riktigt extra.

Tråkigt att ni känner så men jag känner mig trygg i min stora manlighet :)
Edit: det är väl snorren som gäller eller???

Som vanligt snackar vi bara goja, det är väl tjejerna som avgör(punkt)

stefur skrev:
2676506 Tråkigt att ni känner så men jag känner mig trygg i min stora manlighet :)
Edit: det är väl snorren som gäller eller???

Som vanligt snackar vi bara goja, det är väl tjejerna som avgör(punkt)

Visst känner du dig trygg att raka den då o då så är det väll inget fel i det.

Men som jag sa tidigare jag rakar inte min bara för att många tjejer vill det eller att många gör det. Det är min kropp jag gör som jag vill jag faller inte för grupptrycket och gör som många andra gör... Sen att det är tjejerna som avgör... naa det är färdig lekt för den delen nu åt mig. Been there done that.

Live is shit you need learn to live with it.

Jag kan behöva ha kvar lite hår på min svettiga mc rumpa/pung :pannkyss

Lam-Kaka skrev:
2676520 Visst känner du dig trygg att raka den då o då så är det väll inget fel i det.

Men som jag sa tidigare jag rakar inte min bara för att många tjejer vill det eller att många gör det. Det är min kropp jag gör som jag vill jag faller inte för grupptrycket och gör som många andra gör... Sen att det är tjejerna som avgör... naa det är färdig lekt för den delen nu åt mig. Been there done that.

Live is shit you need learn to live with it.

Jag kan behöva ha kvar lite hår på min svettiga mc rumpa/pung :pannkyss

Jovars...
Men kolla frågan under: KVINNA: Går du igång på rakat?
65.7% YES

Är det julafton eller är det
:):):)

Last edited:
stefur skrev:
2676471

gubben gillar du skäggbiff det gör inte jag och av erfarenhet tro det eller ej men det gör dom flesta flickorna/kvinnorna inte heller ;) kan lova att jörgen stämmer in med *sorry gubben*

stefur skrev:
2676524 Jovars...
Men kolla frågan under: KVINNA: Går du igång på rakat?
65.7% YES

Är det julafton eller är det
:):):)

Hår i maten URK....:tummenner
Men måste iof säga att helrakat inte e nån höjdare heller.
Småpojkar i all ära, men en renrakad snubbe ser ut som en 12åring på snorren...

Nää lite möööös över dolmen vill vi ha, typ 2*2 cm e lagom.

*/ ?>
Back