Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en fråga.
Bilen kostar 6000 spänn och är inte värd en massa lull-lull. Men jag åker många mil om året och det börjar bli jävligt mörkt.
Två SIM från Swedol.
Sen om jag sticker i Dessa i skiten. Kommer jag då vara nöjd?
/ Jens - i mörkret
Kom igen nu, jag sitter på "köpa-knappen"!
Det blir skitbra, men är inte vvme billigare på xenonet?
Nä, 78 dållars med frakt kostade dom där. Priserna är inkl frakt på deal extreme. 50 dållars.
Man blir ju grymt sugen. Har tre st 3003 i fronten på min passat och har varit sugen på att konvertera dessa.
Kan ju behålla konverterings satsen till nästa bil.
Har ju alltid haft extraljus men aldrig xenon.
Koppla in ett extraljusrelä som styrs av helljuskabeln ingen extra strömbrytare behövsBehöver man ha en extra strömbrytare inne i kupén eller kopplar man på något vis in dem på det ordinarie helljuset?
Koppla in ett extraljusrelä som styrs av helljuskabeln ingen extra strömbrytare behövs
Läste nåt test för ganska länge sen om xenon kit .Och det var rätt så stor skillnad i ljusstyrka mellan de olika kiten
...oavsett får de sitta på en sån häringa..
![]()
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Belysning/Extraljus/Extraljusfaste-42490/
Det är nog smidigare att konvertera extraljus med förbehåll att kablarna till ballasterna är tillräckligt långa för att gå in genom grillen och sitta fast i motorrummet.
Och angående canbus så är det enklaste sättet att kontrollera att helt enkelt dra ut en lampa och se om bilen varnar.
Jag konverterade helljusen i min Octavia RS -01 och första gången jag kört med dom igång och släckte dom så trodde jag halvljusen var trasiga för nästan allt ljus försvann.
Det märks speciellt när man kör på snöiga vägar.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |