Extra tävling för NEC på Mantorp!

Så tråkigt för dig att du har bjudit alla grabbar på herrmiddag denna kväll, men jag kan tänka mig att hoppa in och köra i stället för dig.

AAAAAAARGH!!!
VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?

:brinnerup :huvet :gnissla :näsblod :död :( :rodnar :censored :clown :6surkart :sissy :hojharley

Ok, herrmiddagen får bli 30/6 eller 14/7. Maskimusen, eftersom du upptäckte den prekära situationen, så får du äran att avgöra vilken av dessa dagar det blir.

Vänta nu lite, "Köra i stället för dig"! Tror du man ersätter teamchef/försteförare/stjärnglansspridare hur som helst?

Last edited:
AAAAAAARGH!!!
VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?VadHarJagGjort?

:brinnerup :huvet :gnissla :näsblod :död :( :rodnar :censored :clown :6surkart :sissy :hojharley

Ok, herrmiddagen får bli 30/6 eller 14/7. Maskimusen, eftersom du upptäckte den prekära situationen, så får du äran att avgöra vilken av dessa dagar det blir.

Vänta nu lite, "Köra i stället för dig"! Tror du man ersätter teamchef/försteförare/stjärnglansspridare hur som helst?

30/6 ska du och jag rejsa på Sviesta men det har du väl oxå glömt.
14/7 jobbar jag, går inte. Blir nog bäst att du håller dig till planerna så kan jag hoppa in och höja statusen på teamet lite.

Nu blev det läskigt, RRaset har bjudit alla grabbar på herrmiddag men du kan köra... du är väl en grabb eller har jag missat något.

/F.Obi

Eftersom vi numera har en finbuss istället för den gamla transvestiten ska jag nog hinna hem lagom för att slicka rester och sörpla i mig slattarna innan kvällen är slut.

AAAAAAARGH!!!

Ett ögonblick, herr teamröratillare. Till Mantorp-racet är EMR online igen, med allt vad det innebär i fråga om publicitet. Minns förra året, när du fick mota bort fans i förväg här på SH.

Martinus skrev:
30/6 ska du och jag rejsa på Sviesta men det har du väl oxå glömt.

Just det ja! Man kan ju inte ha koll på allt!

Martinus skrev:
14/7 jobbar jag, går inte. Blir nog bäst att du håller dig till planerna så kan jag hoppa in och höja statusen på teamet lite.

Vi är redan fullt team. Du får starta ett wRECk-team. :såjaponken

Martinus skrev:
Eftersom vi numera har en finbuss istället för den gamla transvestiten ska jag nog hinna hem lagom för att slicka rester och sörpla i mig slattarna innan kvällen är slut.

Mitt kontoutdrag säger att du inte har någon finbuss :7peta

Ett ögonblick, herr teamröratillare. Till Mantorp-racet är EMR online igen, med allt vad det innebär i fråga om publicitet. Minns förra året, när du fick mota bort fans i förväg här på SH.

Oj, Valmers! Det måste betyda att köksluckorna är på plats?

Kravallstaketen är nymålade med Hammarlack på en grund av blymönja inför årets anstormning. Undrar om mulla Nursey har konverterat till Mojahedin?

[paus för inläsning av föregående års häcklingar - *** Apkul tråd ***]

Förhoppningsvis första tipsraden inför ERF #3:

1. #40 R.I.H. Uppgraderat REC-team som har tumme med Brånalt.
2. #6 Proact Får till sist grejorna att hålla.
3. #63 RRR Sådeså!
...
7. #18 AlltidVäck Kör sönder 12 av 16 möjliga ventiler under sista kvarten,
...
98. #5 FET Fjädrarna pajar både i gaffel och bakdämpare - förstår inte varför?

Last edited:

Kravallstaketen är nymålade med Hammarlack på en grund av blymönja inför årets anstormning. Undrar om mulla Nursey har konverterat till Mojahedin?

3. #63 RRR Sådeså!
...
...

Den tipsraden skulle ge ett bra odds! Slår det in lovar jag att sluta med roadracing och inleda en ny karriär som knypplare.

3. #63 RRR Sådeså!
...
...
Av någon anledning så var häckeltrådarna bättre förr i tiden, numera verkar för många ha en väldigt seriös inställning till denna fina lagsport.

Själv kommer jag inte att köra på Mantorp eftersom RRaset har bänkat mig & survalmers till förmån för två snabba A-förare.

NEC är för seriöst, W-REC är för spännande, Väck känns mer aktuellt för vår del.

Jag saknar Freppa.... snyft...

Av någon anledning så var häckeltrådarna bättre förr i tiden, numera verkar för många ha en väldigt seriös inställning till denna fina lagsport.

Själv kommer jag inte att köra på Mantorp eftersom RRaset har bänkat mig & survalmers till förmån för två snabba A-förare.

NEC är för seriöst, W-REC är för spännande, Väck känns mer aktuellt för vår del.

Jag saknar Freppa.... snyft...

WORD! Nostalgikicken är stor när man läser om grusjohan och freppa. Kom tillbaka! Vi saknar er!!

3. #63 RRR Sådeså!
...
...
På plats vet jag väl inte, men i juli har man semester och då var det väl fan om man inte skulle få köra hoj. Även om min egen fortfarande står i garaget och väntar på kärlek. :gnissla

1. Jag räknar kallt med att teamchefen fixar så att vi står bredvid #18 Alltid Däck(ade), så att Kim kan sprida visdomsord på obegriplig danska till oss proffsförare.

2. Ingen får dricka mer än tio (10) öl kvällen innan. Det är faktiskt idrott vi håller på med. :mad:

3. Ingen får sova mindre än tre (3) timmar innan racet. Det är faktiskt idrott vi håller på med. :mad:

4. Vem hyr en bajamaja och ställer bakom "boxen"? Hur ska man hinna springa till toaletten borta vid duscharna åtta gånger innan start? :mad:

5. Vem vet var man kan hyra ett lyxboende? Krav är möglig dusch, kylskåp som endast rymmer bira, stenhård våningssäng med max 50 cm bredd, inga bestick och 10 liters varmvattentank?

99% så avstår jag detta race, ska utomlands på jobbintervju.

ha de sköj, och se till att få luftstaket till "räcket", vi ska ju inte byta bana för inget..

Last edited:
99% så avstår jag detta race, ska utomlands på jobbintervju.

ha de sköj, och se till att få luftstaket till "räcket", vi ska ju inte byta bana för inget..
Du menar den där punkterade ballongen som brukar hänga över räcket i utgången av F2-kurvan? :näsblod

Back