Extra tävling för NEC på Mantorp!

Japp, nu är det klart!

Stefan var förbjuden att åka p.ga någon löjlig bröllpsdag tanten propsade på:confused:
så #65 Big Boy´s, Big Toy´s racing förstärker med ex-VM förare och en okänd stockholmare

Med min erfarenhet av att åka fort med buss på dåliga däck, och resten av teamets bromspunkter för en 250 kommer vi helt enkelt att bli oslagbara:tummenupp

Rykten sprider sig fort ibland :gnissla

Vi ställer gärna upp så vi kan ge lindström en match :cool:

Fantastiskt. Då kanske han inte ens kommer på pallen denna gången då om det är ytterligare ett team som ska slå honom ;)

(Roligt förresten att det hetsas så på Lindström. Det är ju inte ens hans team. Han är en av tre förare i Pasi's team hihi :) )

Fantastiskt. Då kanske han inte ens kommer på pallen denna gången då om det är ytterligare ett team som ska slå honom ;)

(Roligt förresten att det hetsas så på Lindström. Det är ju inte ens hans team. Han är en av tre förare i Pasi's team hihi :) )

Jo alla vet sanningen, ERF måste vara dom gamla bittra förarnas revanch , jag drömmer om pallplatser pokaler bli förevigad i resultat listor.I have a dream comes true

Lindström är snabb rent utav överjävligt snabb, en sån där som varvar alla.Ja du är också snabb

Nu har du pokal och bild på pallen före Lindström de e bara att rama in :hihi

Man noterar att flera gamla 2T-talibans nu konverterat det kommer bli tajt !!

Last edited:
valmers skrev:
1. Jag räknar kallt med att teamchefen fixar så att vi står bredvid #18 Alltid Däck(ade), så att Kim kan sprida visdomsord på obegriplig danska till oss proffsförare.

Det kommer inte att hända. Kims kalsonger har en negativ inverkan på våra däck.

valmers skrev:
2. Ingen får dricka mer än tio (10) öl kvällen innan. Det är faktiskt idrott vi håller på med. :mad:

Men vaff....?!
Man måste ha koll på vätskebalansen! Ju!

valmers skrev:
3. Ingen får sova mindre än tre (3) timmar innan racet. Det är faktiskt idrott vi håller på med. :mad:

Den rutinerade elitidrottaren har givetvis sett till att sova några timmar redan några dagar innan rejs.

valmers skrev:
4. Vem hyr en bajamaja och ställer bakom "boxen"? Hur ska man hinna springa till toaletten borta vid duscharna åtta gånger innan start? :mad:

Du tar starten som vanligt.

valmers skrev:
5. Vem vet var man kan hyra ett lyxboende? Krav är möglig dusch, kylskåp som endast rymmer bira, stenhård våningssäng med max 50 cm bredd, inga bestick och 10 liters varmvattentank?

Dina flyktiga kvinnliga... nej, flickbekantskaper, bereder dig säkert plats inför kommande MotoCP.

5. Vem vet var man kan hyra ett lyxboende? Krav är möglig dusch, kylskåp som endast rymmer bira, stenhård våningssäng med max 50 cm bredd, inga bestick och 10 liters varmvattentank?
Tyvärr har vår boende-sponsor i Linkeboda dragit sig ur, det var visst något om att det behövdes en helrenovring efter vårt senaste besök.

Annars kan man ju tälta i depån :D

Tyvärr har vår boende-sponsor i Linkeboda dragit sig ur, det var visst något om att det behövdes en helrenovring efter vårt senaste besök.

Annars kan man ju tälta i depån :D
Vaffan, nu åker Danfoss-loggorna av. :mad:

Dina flyktiga kvinnliga... nej, flickbekantskaper, bereder dig säkert plats inför kommande MotoCP.
Tyst, jag är en seriös man nu.

Last edited:
WORD! Nostalgikicken är stor när man läser om grusjohan och freppa. Kom tillbaka! Vi saknar er!!

Med det var då själva faan! Här är man på Filipinerna på bröllopsresa och inte ens då får man vara ifred för gubbarnas tankar!

För övrigt håller jag med - nivån på det här forumet har förfallit en del. För i tiden när det presenterades liknande nyheter då hade vi åtminstonde hälften av alla team som klagade på datumet, stället vi skulle vara på eller bara trashade Brånalt i största allmänhet! Nu går folk omkring och tycker att allt rockar fett! ROCKAR FETT?! Slynglar! Ge mig en avbokad bana tre dagar innan rejs vilken dag som helst så kan vi prata om rocka fett. Och sedan får ni väl för fasiken börja bli bättre på att prata illa om varandra. På min tid snackade vi så mycket skit om varandra att folk gick och grät sig själva till sömns (eller som i GSXR1100RRRRR's fall, upplevde en normal dag tillsammans med Valmers på något sunkhak där ingen kärring ville följa med hem). Var är alla "Jorå, så att...." och "Du kanske skulle fundera på att vrida på den där grejen på höger styrhalva innan du börjar snacka?". Idag är det fullt med "Oh, jag respekterar dig så mycket, inte kommer väl vi vinna" och "Ni har ett starkt team - vi skall göra vårt bästa för att ge er motstånd". PAH! HUMBUG!

Följ nu Farbror Freppas skola i "Sturm und Drang - en beskrivning över hur man hetsar folk".

Steg 1: Hitta ett team som du tycker är roliga/tråkiga/fula/tjocka. (Om inget team passar beskrivningen, ta Humlans team. Funkar alltid)
Steg 2: Förklara hur ni kommer varva det teamet var 7:e varv (vart tredje på Anderstorp).
Steg 3: Gå gärna in på personangrepp. Meningar som "Du är så tjock så det är därför du behöver 250+ hästar i motorn så skiten rör på sig" är godkända. Meningar som "Asch Sture vad du är tarvlig" är det inte.
Steg 4: Dagen innan rejs - se till att campa där de andra är. Anmärk gärna på materialet och vilket styggelse det är. "Du, med den där går du inte ens igenom besiktningen!". Alla kommentarer som avslutas med "Tjocksmock!" premieras med minst 3 sekunder snabbare varvtider.
Steg 5: Efter rejset. Vann du över dina belackare? RUB IT IN! Förlorade du? Skyll på materialet/tredjeföraren/Brånalt/10.000 tyska bögar. VAD SOM HELST, men inte på din egna oförmåga!

Seså, Applicera!

/Freppa - Pepparkaksrejsing (a.k.a. Nygiftsrejsing.com)

Steg 5: Efter rejset. Vann du över dina belackare? RUB IT IN! Förlorade du? Skyll på materialet/tredjeföraren/Brånalt/10.000 tyska bögar. VAD SOM HELST, men inte på din egna oförmåga!

Seså, Applicera!

/Freppa - Pepparkaksrejsing (a.k.a. Nygiftsrejsing.com)
Gissa om team No Evil Racing #74 fick smaka på förnedring i samtliga race VS #83/63 The båtten bajamaja RRR.

Gift är precis som det låter :gnissla

Äntligen!!!! När ska farbror förläna oss den äran att besöka ett evenemang? Ser fram emot att du står för dina ord, efter vår triumf i falkenberg:pannkyss

2 be 3 or not????????????+

Funderat om man orkar köra 6 timmar med 2 förare :va

Finns det depåboxar på Mantorp?

Har gjort det några gånger. Ok ibland, och extra jobbigt ibland. Bara att prova.

Ok
Har värvat en reservförare till mig så det är minst 2 i teamet.
Jag har drabbats av akut supraspinatus tendinit en axel åkomma, kan ej lyfta armen.
Hoppas att man har kurerat sig till den 6/7.

Det går bra med 2 förare, bara man inte fuskat med fysträningen i vintras :D

Vi körde hela förra säsongen med 2 förare, utan större problem.
Men på senaste racet på F-berg var det tuffare, jag tappade 3 kg trots att jag drack 12 liter:yoparty

Har gjort det några gånger. Ok ibland, och extra jobbigt ibland. Bara att prova.

Back