Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TPS är sensorn till trottlen, Trottle Position Sensor.Qwerty skrev:TPS sensor tror jag den kallas i hoj språk.
Förgasare på 250RE22 skrev:det är väll den som vissa har haft problem med, när hojen befinner sig i vissa roliga lägendå bryter den för insprutet..resulterar i att motern dör..(både ett påstående & en fråga)
men jag hade väll rätt för mig annars? då bryter den på tänningen då eller?GSXR1100R skrev:Förgasare på 250R
TändningenE22 skrev:men jag hade väll rätt för mig annars? då bryter den på tänningen då eller?
har du flyttat till 08 land??GSXR1100R skrev:Tändningen
Jag är Norrlänning, jag råkar bara bo i Skaune, haur deu kollat tänningen pau din mauped, ahh deu sluda klydda neu...E22 skrev:har du flyttat till 08 land??![]()
joo då ser du atte..GSXR1100R skrev:Jag är Norrlänning, jag råkar bara bo i Skaune, haur deu kollat tänningen pau din mauped, ahh deu sluda klydda neu...
Wohoooo,moahahahahahaE22 skrev:(för övrigt..du är väll den där tjocke, korta gammle gubben som kör minimoto på racehouse med brink & ullis,eller näää??)

Du har två dar kvar att levaE22 skrev:joo då ser du atte..
Braaaa då har vi rätt ut ett & annat om grunkan i tråden då
(för övrigt..du är väll den där tjocke, korta gammle gubben som kör minimoto på racehouse med brink & ullis,eller näää??)
2dagar.*asg* tack för "budet", men jag tror jag klarar mig.GSXR1100R skrev:Du har två dar kvar att leva![]()
Zmurfen skrev:Wohoooo,moahahahahaha![]()
![]()
![]()
Vart fan tvungen o spotta ut snuset,kan inte sluta garva![]()
Lägger till E22 på min idol lista![]()
Vem stoppade en krona i dig då herr nästan sist i ERF:etZmurfen skrev:Wohoooo,moahahahahaha![]()
![]()
![]()
Vart fan tvungen o spotta ut snuset,kan inte sluta garva![]()
Lägger till E22 på min idol lista![]()
Goodstuff skrev:Den här delen sitter i min hojs elsystem och jag antar att det är en tippbrytare men jag undrar hur den funkar. Skakar man den så skramlar ringen omkring inne i dosan. Nyfiken på hur den funkar..
UnderDOG skrev:Den är uppochner på bilden va?
Metallringen som sitter på den bågformade delen är i normala fall inte i kontakt med det V-formade kontaktblecket.
När du välter hojen så kommer den ramla ner och sluta mellan bågen och V-et.
Om du inte vill ha den funktionen så är det bara att koppla bort den, då kommer kretsen alltid att vara bruten.
//Anders.
E22 skrev:det är väll den som vissa har haft problem med, när hojen befinner sig i vissa roliga lägendå bryter den för insprutet..resulterar i att motern dör..(både ett påstående & en fråga)
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |