Kongo
Men gasa sa jag!!!
Brukar bli fixerad på dessa, håll till godo:
http://www.goo-net.com/game/game-data/IL_DESTINO/destino_e.html
http://www.goo-net.com/game/game-data/IL_DESTINO/destino_e.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Och redan är man fast.....stoooffe skrev:2082011Yes!
Det var längesen.![]()

Kongo skrev:2082042Och redan är man fast.....![]()

Kommit in i datorn och hittat tre bitar, fått minneskortet... Hur fick du uv-lampan att funka?stoooffe skrev:2082058Hur långt har du kommit?
Jag har hittar tre bitar till dörren sen har jag sett koden på väggen med UV-lampan och kommit in i datorn men nu vet jag inte vad jag ska göra.![]()

Kongo skrev:2082072Kommit in i datorn och hittat tre bitar, fått minneskortet... Hur fick du uv-lampan att funka?
hur kommer jag in i datorn? ajg kan inte använda den.stoooffe skrev:2082077Släckte ljuset och tittade till vänster där uppe så fick man upp tre symboler.
Har hittat fjärde biten nu och hittat koden till verktygslådan, samt hittat en nyckel.
Kan fortfarande inte koden till dörren.
-Rosen- skrev:2082080hur kommer jag in i datorn? ajg kan inte använda den.
den har jag hittatstoooffe skrev:2082087Du måste hitta koden som du ser med UV-lampan.
-Rosen- skrev:2082090den har jag hittat
jag har hittat koden men vad ska jag med den till, jag förstår att man ska ha tidningen till något, men vadstoooffe skrev:2082091Släck ljuset och ställ dig där uppe och kolla vänster så ser du tre symboler.
Kom på nu att man använde datorn till att programmera chippet så man får bort strålarna runt bilen.

Calle^^ skrev:2082099Den där tidningen.. klickar man på den så kommer d upp en länk.. kan inte läsa för d står inte på svenska.. nån info på den som ni kan dela med er av..??
Monster tjejen skrev:2082106Gött nu e bilen ute![]()
stoooffe skrev:2082108Är på samma ställe, sidan i tidningen ser ut exakt som hemsidan bara det att man inte kan läsa nåt pga språket.
Koden?
var på bilen ska man smäcka i mejseln?Monster tjejen skrev:2082106Gött nu e bilen ute![]()
Monster tjejen skrev:2082109koden till kassaskåpet är ---> ool

hehe det kunde jag också sagt, men ajg har inte nyckeln änstoooffe skrev:2082113Tack!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |