Ett till" "ta dig ut ur rummet spel"

Fan heller att lampan ligger i verktygslådan :mad:

"There's nothing here"

Dessutom var min ledtråd TeeShot.
Hot var lösenordet.

EDIT: SKitlampan låg ju i lådan i den jävla byrån :mad:

EDIT2: Skitspelet är avklarat :mad:

Last edited:
Gött nu har jag bilen ur garaget, fast lite lurigt att de bytade lösenord på en dag, hade inte jag fått hjälp här hade jag aldrig löst det då jag saknar min XP skiva och kan inte se japanska!

Bomb-spelet var ganska kul. Förvånade hur lätt det var (eller rättare sagt hur bra jag var). Ligger här inbakad i soffan med kudde och täcke, datorn framför mig strategiskt placerad på vardagsrumsbordet. Riktigt mysigt och trevligt faktiskt. Har ju feber och är liggandes så därför har jag bonat om så. Fattas bara ett fruntimmer som kan ta hand om en... Planerar på att titta på Alien återkomstern extended edition ikväll, med teven två meter från soffan, och högsta ljud. :D :sjuk

Monster tjejen skrev:
2082109 koden till kassaskåpet är ---> ool

Om du hade tittat på den lilla tidningen du plockade upp så hänvisar dom till en speciell platts på sidan..... det står ju även att led tråden är....

VeeSch***.com.. och inne på sidan så fanns det en länk till en annan sida som hette Veeschool.com..... därav koden ool

Koden är inte OOL för alla... det beror vad man har för "rubrik" i tidningen.. jag hade "IKE" för det var nåt om "bra sida för motorcycles" dvs GOO-BIKE och då vad IKE rätt ord för mig..

Bilen ute ur garaget.. :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...