Ett till" "ta dig ut ur rummet spel"

stoooffe skrev:
2082058 Hur långt har du kommit?

Jag har hittar tre bitar till dörren sen har jag sett koden på väggen med UV-lampan och kommit in i datorn men nu vet jag inte vad jag ska göra. :va
Kommit in i datorn och hittat tre bitar, fått minneskortet... Hur fick du uv-lampan att funka?

EDIT: ARRRGH! RÅKADE TRYCKA BORT ALLT! :huvet :huvet

Kongo skrev:
2082072 Kommit in i datorn och hittat tre bitar, fått minneskortet... Hur fick du uv-lampan att funka?

Släckte ljuset och tittade till vänster där uppe så fick man upp tre symboler.

Har hittat fjärde biten nu och hittat koden till verktygslådan, samt hittat en nyckel.

Kan fortfarande inte koden till kassaskåpet eller vad det nu ska vara.

stoooffe skrev:
2082077 Släckte ljuset och tittade till vänster där uppe så fick man upp tre symboler.

Har hittat fjärde biten nu och hittat koden till verktygslådan, samt hittat en nyckel.

Kan fortfarande inte koden till dörren.
hur kommer jag in i datorn? ajg kan inte använda den.

Ta upp mobilen ... ta ut minnes kortet ur mobilen sätt det i kortläsaren vid datorn.

Jag har hittat alla bitar.. skruvat upp bilen med skruvmejseln...fått nyckeln... men jag letar i tidningen nu efter koden till kassaskåpet om den nu finns där

EDIT.. hittat koden till kassa skåpet nu precis och där i låg bilnykeln

Last edited:
stoooffe skrev:
2082091 Släck ljuset och ställ dig där uppe och kolla vänster så ser du tre symboler.

Kom på nu att man använde datorn till att programmera chippet så man får bort strålarna runt bilen.
jag har hittat koden men vad ska jag med den till, jag förstår att man ska ha tidningen till något, men vad :va

Den där tidningen.. klickar man på den så kommer d upp en länk.. kan inte läsa för d står inte på svenska.. nån info på den som ni kan dela med er av..??

Calle^^ skrev:
2082099 Den där tidningen.. klickar man på den så kommer d upp en länk.. kan inte läsa för d står inte på svenska.. nån info på den som ni kan dela med er av..??

Är på samma ställe, sidan i tidningen ser ut exakt som hemsidan bara det att man inte kan läsa nåt pga språket. :confused:

Monster tjejen skrev:
2082106 Gött nu e bilen ute :tuttar

Koden?

stoooffe skrev:
2082108 Är på samma ställe, sidan i tidningen ser ut exakt som hemsidan bara det att man inte kan läsa nåt pga språket. :confused:

Koden?

koden till kassaskåpet är ---> ool

Om du hade tittat på den lilla tidningen du plockade upp så hänvisar dom till en speciell platts på sidan..... det står ju även att led tråden är....

VeeSch***.com.. och inne på sidan så fanns det en länk till en annan sida som hette Veeschool.com..... därav koden ool

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...