Ett sant vårtecken

Rullen

Hä ä bar å åk
Gick med
26 Apr 2012
Hoj
Ingen alls =(
Flyttfåglar, droppande tak och annat jävla skit som kärringarna bladdrar mer eller mindre oavbrutet om intresserar mig lika mycket som att kolla på när syrran duschar, nej här får ni ett vårtecken som kan få även den skinntorraste skogshugaren blöt i ögat:

544076_10151566929002110_31953800_n.jpg

Bästa vårtecknet är när sopbilarna åker runt och soparna gatorna!!! :banana
Såg en i morse utanför lägenheten när jag gjorde frukost. Sedan tre stycken när jag gick till jobbet. Samt en till när jag precis kom in på kontoret. I Borås brassar de som satan :tungan

Jag tycker det är rätt gött att se tjejerna som solar på rasterna! Många tjejer på en högskola:rolleyes:

Sorry Rullen, den där bilden påminner mig om typ november när säsongen är slut :smasha

Ähhh, egentligen ska man byta motor innan man byter olja, men i år gjorde jag ett undantag. Hittade för övrigt en ekorre i luftfilterhuset.

Ställer mig samma fråga eftersom att jag är mycket intresserad av att kolla på när din syrra duschar. Under premiss att hon är snygg vill säga.
Nu är inte jag hans syrra, snygg eller ens tjej. Men gör du en vårservice på bil och hoj åt mig så kan du få titta på när jag duschar sen. :näsblod

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park