God morgon! Sovit gott?
gomidda, jodå hittade en fin soffa att vila på

Uppvaknandet var dock 7 resor värre

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
God morgon! Sovit gott?
Kan förstå att du reagerar men den kommentaren till Robz var relaterad till lite PM:ande i går kväll. Jag vann förresten en fiktiv tjuga...
Jag vet också att dyslexi inte har med intelligens att göra och Robz är (precis som jag) noga med språket och stavar sällan fel. Okej?...
Min tystnad kan köpas för fler fiktiva tjugor.Om du bara håller tyst så är där nog ingen annan som hittar felet i Eslövsfilmen... får nog börja använda någon form av stavningskoll - ett fel per år är oförlåtligt, möjligen OK på Engelska, därav att jag ändå kan sova gott
Kuriosa: När Mavve påtalar min miss via PM, så stavar han själv fähl i PM:et... Moahahaha![]()
Om du bara håller tyst så är där nog ingen annan som hittar felet i Eslövsfilmen... får nog börja använda någon form av stavningskoll - ett fel per år är oförlåtligt, möjligen OK på Engelska, därav att jag ändå kan sova gott
Kuriosa: När Mavve påtalar min miss via PM, så stavar han själv fähl i PM:et... Moahahaha![]()
Min tystnad kan köpas för fler fiktiva tjugor.
Sen stavade jag inte fähl, jag glömde en bokstav, det är lätt hänt när man ska vara snabb på tangentbordet.![]()
Kan inte påstå att jag lusläst texten i filmen. Dock såg jag ett fel vad gäller stora och små bokstäver.![]()
Jinnarp, du e DÅLIG! Ninjor blir inte bakis!
By the way, det var ensamt på statoil Eslöv, varfan blev alla av??
Det heter UNDGICK... bara så du veeet...En annan har ju spenderat 3 år på den gröna ön så det ungick tyvärr inte mig med Robz stavfel.
Mjae... kan nog tänka mig du klarar en hel del.... vem har sagt att blondiner skulle vara korkade?Och vad gäller intelligenssnacket... Jag hade aldrig klarat å uppnå 13%...
Den person som lyckas övertala mig att matematik är logiskt... finns inte... har aldrig funnits... kommer aldrig finnas... MEN, jag misströstar inte. Jag kan räkna ut att två pink ladys e värre än en, och att två pink ladys och en hangaround är ett gäääängbääääng...Sen har jag ju alltid hårfärgen att skylla på
![]()
Jag vågade!, Vågar ni klistra in era resultat??
(detta test är dock 50 minuter lättare än det "riktiga"
Jag berörde detta i inlägg 32:.... Vet inte om jag anser att logiskt tänkande går att likställa med intelligens....
TackGrattis!
Då finns här några blivande Mensamedlemmar nudå...![]()
Så bra, då har jag bättre koll. Tror att just den logisk-matematiska delen är min styrka, vilket förklarar resultatet på provtestet.Jag berörde detta i inlägg 32:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4485861&postcount=32
Typiskt 08r
![]()
Det kan jag svara på!!TackFörstår dock inte riktigt varför jag skulle vilja vara med i Mensa... vad det ska vara bra för.
![]()
Det kan jag svara på!!![]()
"Hemligheten bakom ett lyckligt äktenskap - vid sidan om attraktion, tålamod och tillgivenhet? Att kvinnan har högre utbildning och gifter sig med en man som är minst fem år äldre än hon är."
http://www.expressen.se/sex/1.1756695/lyckligt-aktenskap-skaffa-aldre-man
![]()
"Hemligheten bakom ett lyckligt äktenskap - vid sidan om attraktion, tålamod och tillgivenhet? Att kvinnan har högre utbildning och gifter sig med en man som är minst fem år äldre än hon är."
![]()
![]()
Hörrö!!! Inga förtal och vilseledande propaganda på SH, Tack!![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |