Erf

sven666 skrev:
dom gifte sig tillslut och flyttade till bahamas. :rolleyes:

iaf.. på fredag ska jag ut i GBG, så lördag passar bäst för mig.. anyone?

:D

Lördag låter riktigt bra för min del :tummenupp Tommy är oxå på då...... :fyllisar
Vart ska vi vara :confused: kan vara hos mig eller Tommy om det är ok....Andra förslag är helt ok :fyllisar

Lör passar bäst även för mig, ska jobba på lör så blir det fre så blir det inget drickande.

MrGooFy skrev:
Lör passar bäst även för mig, ska jobba på lör så blir det fre så blir det inget drickande.

Fortfarande på????

Blir ett påtagligt alkoholintag i Örby ikväll om du är sugen på att tjöta hoj och dricka sprit :fyllisar

Lust for Life skrev:
Fortfarande på????

Blir ett påtagligt alkoholintag i Örby ikväll om du är sugen på att tjöta hoj och dricka sprit :fyllisar

Jag har legat och spytt och haft diarre hela natten så jag får nog tyvärr säga nej. Fyfan va patetisk man blir när man är sjuk, tur att man har en underbar flicka som tar hand om en. :)

Ni får ha det så kul utan mig jag är inte riktigt på humör att supa nu. :fyllisar

äh va fan, jag är med :tummenupp

var,hur och när måste man anmäla sig till licenskurs?
tar gärna den billiga eftersom sånna puckon som jag alltid missar att anmäla sig till högskoleprovet :kocko

Helt Rätt

sven666 skrev:

tar gärna den billiga eftersom sånna puckon som jag alltid missar att anmäla sig till högskoleprovet :kocko
Det billigaste alternativet är troligtvis att hänga på KortedalaMC.
Ring till Björn Kilander på nr 0705-664643. Han ansvarar för deras roadracing-avdelning. Om det skulle vara fullt e nästa alternativ Karlskoga för 1700kr (tror jag). Men ett hett tips e hursom helst att kasta sig på telefonen pronto då platserna e få.
Sen blir de raaaaaacing :yoparty

sven666 skrev:

Nice................. :yoparty

Ymmot skrev:
Det billigaste alternativet är troligtvis att hänga på KortedalaMC.
Ring till Björn Kilander på nr 0705-664643. Han ansvarar för deras roadracing-avdelning. Om det skulle vara fullt e nästa alternativ Karlskoga för 1700kr (tror jag). Men ett hett tips e hursom helst att kasta sig på telefonen pronto då platserna e få.
Sen blir de raaaaaacing :yoparty

har plingat han heladan utan framgång!!?? wtf!?!

när svarar gubben i telefon egentligen???

sven666 skrev:
sven > licens > 21a mars :yoparty
:yoparty Perfa, då är vi ju tre at last. Med vilken klubb blev det licenskörning då? Sen e det nog så att vi måste vara klubbmedlemmar någonstans för å få köra ERF å smidigaste vore väl om vi tog samma klubb.... :banana

Ymmot skrev:
:yoparty Perfa, då är vi ju tre at last. Med vilken klubb blev det licenskörning då? Sen e det nog så att vi måste vara klubbmedlemmar någonstans för å få köra ERF å smidigaste vore väl om vi tog samma klubb.... :banana

eftersom jag fixar licens med kortedala MC klubb så blir jag äen medlem hos dom, är väl bara att plinga dom så blir ni medlemmar oxå.. :)

vad ska vi kalla vårat team då?
team ADHD :yoparty
team SÖT tyckte jag passa rätt bra iof :tuttar

sven666 skrev:
eftersom jag fixar licens med kortedala MC klubb så blir jag äen medlem hos dom, är väl bara att plinga dom så blir ni medlemmar oxå.. :)

vad ska vi kalla vårat team då?
team ADHD :yoparty
team SÖT tyckte jag passa rätt bra iof :tuttar

Blir nog Kortedala för oss oxå..........verkade vara jävligt schysst stämning i det gänget :tummenupp

Vi får ta och träffas snart och diskutera framtiden....ska åka till Greven och prata däck + en del annat dyrt..... :gnissla

Vi får lägga ner lite energi på att komma på seriens bästa namn iallafall :yoparty :va

"Sist men inte minst" var mitt första förslag................. :Bugar

Hur får du ihop SÖT förresten :confused:

Tobbecoolio skrev:
ja du lär ju vara först av banan iallafall :rofl

Han ska definitivt få anstränga sig för att få den "äran".......... :yoparty

Sven666:Är i fullt mekande nu........vad gör du :confused: bör ta och sätta oss ner snart och diskutera vad som behöver köpas till räsern och annat viktigt...........typ........teamnamnet :va du råkar inte känna någon som har billiga fälgar till en 98 ZX9a till salu?? Det är ett måste U C........

Du kan väl säga när var och vilka??

Lust for Life skrev:
Han ska definitivt få anstränga sig för att få den "äran".......... :yoparty

Sven666:Är i fullt mekande nu........vad gör du :confused: bör ta och sätta oss ner snart och diskutera vad som behöver köpas till räsern och annat viktigt...........typ........teamnamnet :va du råkar inte känna någon som har billiga fälgar till en 98 ZX9a till salu?? Det är ett måste U C........

Du kan väl säga när var och vilka??

har ingen aning ang fälgarna, men va fan sätter väl ut en annons här på SH ?

är ju lite dumt att jag bor i gbg ang meckandet.. kan ju inte bara strolla ner i garaget lixom :( vi får fixa nåt där..

måste ju träffas och lägga upp en plan och snacka igenom det hela.. jag får väl kika ut nåndag heltenkelt så går vi igenom allt, kan vi ju kika på hojjen allihop och räkna igenom allt och så.. :tummenupp eeeh.. kanske kan va bra att göra det utan en 6a vodka i ena näven oxå :tungan nån veckodag ni kan?

*/ ?>
Back