sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
dom gifte sig tillslut och flyttade till bahamas.Lust for Life skrev:Vart har Chille och VV tagit vägen........![]()
iaf.. på fredag ska jag ut i GBG, så lördag passar bäst för mig.. anyone?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dom gifte sig tillslut och flyttade till bahamas.Lust for Life skrev:Vart har Chille och VV tagit vägen........![]()
sven666 skrev:dom gifte sig tillslut och flyttade till bahamas.![]()
iaf.. på fredag ska jag ut i GBG, så lördag passar bäst för mig.. anyone?

MrGooFy skrev:Lör passar bäst även för mig, ska jobba på lör så blir det fre så blir det inget drickande.

Lust for Life skrev:Fortfarande på????
Blir ett påtagligt alkoholintag i Örby ikväll om du är sugen på att tjöta hoj och dricka sprit![]()

Det billigaste alternativet är troligtvis att hänga på KortedalaMC.sven666 skrev:äh va fan, jag är med![]()
var,hur och när måste man anmäla sig till licenskurs?
tar gärna den billiga eftersom sånna puckon som jag alltid missar att anmäla sig till högskoleprovet :kocko

sven666 skrev:äh va fan, jag är med![]()
var,hur och när måste man anmäla sig till licenskurs?
tar gärna den billiga eftersom sånna puckon som jag alltid missar att anmäla sig till högskoleprovet :kocko

Ymmot skrev:Det billigaste alternativet är troligtvis att hänga på KortedalaMC.
Ring till Björn Kilander på nr 0705-664643. Han ansvarar för deras roadracing-avdelning. Om det skulle vara fullt e nästa alternativ Karlskoga för 1700kr (tror jag). Men ett hett tips e hursom helst att kasta sig på telefonen pronto då platserna e få.
Sen blir de raaaaaacing![]()

sven666 skrev:sven > licens > 21a mars![]()
eller vad sägs Lust for Life skrev:Var? Borde nästan ta och fira framgången med lite alkohol snarteller vad sägs
![]()
<- jag stupfull just nu!!
sven666 skrev:sven > licens > 21a mars![]()
Perfa, då är vi ju tre at last. Med vilken klubb blev det licenskörning då? Sen e det nog så att vi måste vara klubbmedlemmar någonstans för å få köra ERF å smidigaste vore väl om vi tog samma klubb.... 
Ymmot skrev:Perfa, då är vi ju tre at last. Med vilken klubb blev det licenskörning då? Sen e det nog så att vi måste vara klubbmedlemmar någonstans för å få köra ERF å smidigaste vore väl om vi tog samma klubb....
![]()

sven666 skrev:eftersom jag fixar licens med kortedala MC klubb så blir jag äen medlem hos dom, är väl bara att plinga dom så blir ni medlemmar oxå..![]()
vad ska vi kalla vårat team då?
team ADHD![]()
team SÖT tyckte jag passa rätt bra iof![]()

ja du lär ju vara först av banan iallafallsven666 skrev:SÖT - sven,örjan,tommy![]()
sen sist.. nää vi ska ju vara först ffs!!!![]()

Tobbecoolio skrev:ja du lär ju vara först av banan iallafall![]()

Tobbecoolio skrev:ja du lär ju vara först av banan iallafall![]()
du råkar inte känna någon som har billiga fälgar till en 98 ZX9a till salu?? Det är ett måste U C........Lust for Life skrev:Han ska definitivt få anstränga sig för att få den "äran"..........![]()
Sven666:Är i fullt mekande nu........vad gör dubör ta och sätta oss ner snart och diskutera vad som behöver köpas till räsern och annat viktigt...........typ........teamnamnet
du råkar inte känna någon som har billiga fälgar till en 98 ZX9a till salu?? Det är ett måste U C........
Du kan väl säga när var och vilka??
nån veckodag ni kan?|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |