Erf

sven666 skrev:
har ingen aning ang fälgarna, men va fan sätter väl ut en annons här på SH ?

är ju lite dumt att jag bor i gbg ang meckandet.. kan ju inte bara strolla ner i garaget lixom :( vi får fixa nåt där..

måste ju träffas och lägga upp en plan och snacka igenom det hela.. jag får väl kika ut nåndag heltenkelt så går vi igenom allt, kan vi ju kika på hojjen allihop och räkna igenom allt och så.. :tummenupp eeeh.. kanske kan va bra att göra det utan en 6a vodka i ena näven oxå :tungan nån veckodag ni kan?

Är du fortfarande "ledig" hela dagarna :va Tommy jobbar i GBG Måndag till Torsdag.... Jag jobbar 7-16 varenda jävla dag.... :mad:
Ska hjälpa dom tänkta svärföräldrarna flytta in i nya lyan Fre-Lördag.... Annars är jag ledig mest hela tiden....tror jag..... :tummenupp

jorå jag är "ledig" som så att jag sätter mina egna tider :tummenupp

just nu är jag sjuk som satan dock, ligger hemma med feber yrsel och nån har tryckt ner en fotboll i halsen.. uuhsh... :död

skulle ju kunna ses på söndag typ?, om jag e någolunda frisk och ni inte är för bakis vill säga :hihi

sven666 skrev:
jorå jag är "ledig" som så att jag sätter mina egna tider :tummenupp

just nu är jag sjuk som satan dock, ligger hemma med feber yrsel och nån har tryckt ner en fotboll i halsen.. uuhsh... :död

skulle ju kunna ses på söndag typ?, om jag e någolunda frisk och ni inte är för bakis vill säga :hihi

Jag blir aldrig bakis.............. :D
Söndag passar mig alldeles utmärkt :tummenupp

Lycka till med tillfrisknanadet........du får ordna med några snygga :nurse som kan :tuttar lite för dig.....

*/ ?>
Back