ERF Anderstorp

valmers skrev:
Finns ju för fan ingen flygplats i närheten, så vi får väl se. :mad: Dessutom snålar gammelfarfar med mina benefits.
Hur jävla dåligt påläst är du? A-torp ÄR en flygplats....

valmers skrev:
Finns ju för fan ingen flygplats i närheten, så vi får väl se. :mad: Dessutom snålar gammelfarfar med mina benefits.
Inte lätt att vara en fattig värmlänning va, seså se till att halta ut till damfrisörskebilen och kör ner till A-torp den 4/9 :mad:

GSXR1100R skrev:
Inte lätt att vara en fattig värmlänning va, seså se till att halta ut till damfrisörskebilen och kör ner till A-torp den 4/9 :mad:
Så där, nu har du åkt i teamchefsbilen för sista gången. Lädret blir skitigt. :mad:

valmers skrev:
Så där, nu har du åkt i teamchefsbilen för sista gången. Lädret blir skitigt. :mad:
Det va inte jag som skitade ner, det va sågverks gamlot :trött

Ge fan i att spamma min tråd. Fortsätter detta vansinne så ska ni få Tankcumm i era hojar... :D :arsele

Mrlind skrev:
Jag ska lägga en diarésträng i hans face på långrakan :D :rofl
Oboy-Oscar kommer ju att köra Nordgrens 250R, med ett knivskarpt chassie och kolvar som håller 700 mil så har du inte en chans :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
Oboy-Oscar kommer ju att köra Nordgrens 250R, med ett knivskarpt chassie och kolvar som håller 700 mil så har du inte en chans :rolleyes:

Tja, du kan väl fråga Nordgren hur det gick när de körde 4-timmars på karlskoga med en tz250 för några år sen ;)

GSXR1100R skrev:
Oscar är bara skraj så han byter klass :D

Jaha, försöker i den här tråden också. Hade en styrning på g men verkar inte bli av. Någon som behöver en förare på lördag så hör gärna av er.

/Jocke

Vi är som vanligt inte klara med någonting, på Fredag kväll skall vi meka i en ny växelaxel, byta däck, dreva om, byta gaffelolja, lufta gaffeln, provköra samt packa allt skit om vi nu hinner bli färdiga och köra upp till A-torp för en god natts sömn (2-3 timmar) i tält. Sen ska man upp i ottan och pinas på bana hela j-a dagen, racing är dyrt & smärtsamt.

F-n va kul det är med racing :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back