Nr:18
Snabbare än Don Queer
Hur jävla dåligt påläst är du? A-torp ÄR en flygplats....valmers skrev:Finns ju för fan ingen flygplats i närheten, så vi får väl se.Dessutom snålar gammelfarfar med mina benefits.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur jävla dåligt påläst är du? A-torp ÄR en flygplats....valmers skrev:Finns ju för fan ingen flygplats i närheten, så vi får väl se.Dessutom snålar gammelfarfar med mina benefits.
Inte lätt att vara en fattig värmlänning va, seså se till att halta ut till damfrisörskebilen och kör ner till A-torp den 4/9valmers skrev:Finns ju för fan ingen flygplats i närheten, så vi får väl se.Dessutom snålar gammelfarfar med mina benefits.
En flygplats för reguljärflyg från ARN alltså. Svårt att segelflyga från KSD.Nr:18 skrev:Hur jävla dåligt påläst är du? A-torp ÄR en flygplats....
Så där, nu har du åkt i teamchefsbilen för sista gången. Lädret blir skitigt.GSXR1100R skrev:Inte lätt att vara en fattig värmlänning va, seså se till att halta ut till damfrisörskebilen och kör ner till A-torp den 4/9![]()
Det va inte jag som skitade ner, det va sågverks gamlotvalmers skrev:Så där, nu har du åkt i teamchefsbilen för sista gången. Lädret blir skitigt.![]()

Det har bara börjat...Webspy skrev:Skönt med mycket smutskastning så här innan start...![]()
Inget reguljärflyg, endast småplan.valmers skrev:En flygplats för reguljärflyg från ARN alltså. Svårt att segelflyga från KSD.
Ska du köra ifrån Oscar nu med din R1:aMrlind skrev:Ge fan i att spamma min tråd. Fortsätter detta vansinne så ska ni få Tankcumm i era hojar...![]()
![]()

GSXR1100R skrev:Ska du köra ifrån Oscar nu med din R1:a![]()

Oboy-Oscar kommer ju att köra Nordgrens 250R, med ett knivskarpt chassie och kolvar som håller 700 mil så har du inte en chansMrlind skrev:Jag ska lägga en diarésträng i hans face på långrakan![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Oboy-Oscar kommer ju att köra Nordgrens 250R, med ett knivskarpt chassie och kolvar som håller 700 mil så har du inte en chans![]()
Oscar är bara skraj så han byter klassGSXR1100R skrev:Oboy-Oscar kommer ju att köra Nordgrens 250R, med ett knivskarpt chassie och kolvar som håller 700 mil så har du inte en chans![]()
Hur gick det dåoFFkeFF skrev:Tja, du kan väl fråga Nordgren hur det gick när de körde 4-timmars på karlskoga med en tz250 för några år sen![]()
GSXR1100R skrev:Hur gick det då![]()
Nordgren är en j-l på att köraoFFkeFF skrev:De körde alla 4 timmarna, och har för mig att det inte var långt från pallplats.
Mrlind skrev:Oscar är bara skraj så han byter klass![]()

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!