Mrlind skrev:Kötthuvud! Jag frågade ju dig för ett ljusår sedan :kocko
Han är bara snabb i sängen..... kroknar lite på slutet..... har jag hört...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mrlind skrev:Kötthuvud! Jag frågade ju dig för ett ljusår sedan :kocko
Är vi "garanterade" start även denna gång?GSXR1100R skrev:40 lag på listan just nu, minst 52 lag får tävla, ser ju bra ut![]()
http://www.erf.nu/Tabell/Anmalningar.asp?S=4&EventID=550
Ja det ser inte bättre ut, vi som hade det så mysigt på läktaren, nu måste man köra oxåvalmers skrev:Är vi "garanterade" start även denna gång?![]()
Glöm inte gaget till teamchefen.GSXR1100R skrev:Ja det ser inte bättre ut, vi som hade det så mysigt på läktaren, nu måste man köra oxå![]()
Denna gång kommer kalaset att kosta 10 papp... om vi håller oss på hjulen.
En Pizza & en Folkis är beställd.valmers skrev:Glöm inte gaget till teamchefen.![]()
GSXR1100R skrev:En Pizza & en Folkis är beställd.
Ja gör det, det går alltid åtWebspy skrev:haha.... ska jag ta med öl denna gång oxå ?

GSXR1100R skrev:Ja gör det, det går alltid åt![]()
Han vill egentligen inte köra, men måste skriva så för att få spamma i denna tråden oxå......Mrlind skrev:Kötthuvud! Jag frågade ju dig för ett ljusår sedan :kocko
Kommer FET att starta på Anderstorp?Nr:18 skrev:Han vill egentligen inte köra, men måste skriva så för att få spamma i denna tråden oxå......
Jo men då handlade det om att vi skulle använda min hoj! he he.. nä. jag har inte råd ändå. kör snabbtMrlind skrev:Kötthuvud! Jag frågade ju dig för ett ljusår sedan :kocko
Inte bara starta, utan slå er med hästlängdervalmers skrev:Kommer FET att starta på Anderstorp?

Hur många varv kör du denna gång då.Nr:18 skrev:Inte bara starta, utan slå er med hästlängder![]()
Många fler än du :kockoGSXR1100R skrev:Hur många varv kör du denna gång då.
Gäääsp, Ny avart-ar till Fumlis.Nr:18 skrev:Många fler än du :kocko
En avloppsbrunn hade suttit fint alla fall förra gångenvalmers skrev:Verkar vara mycket VVS-relaterat i Göteborg.
som rann genom tältetFinns ju för fan ingen flygplats i närheten, så vi får väl se.RejserAnders skrev:En avloppsbrunn hade suttit fint alla fall förra gången
då vi hade en mindre BÄCKsom rann genom tältet
Skall herr Teamchef själv närvara tro?
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!