ER6-tråden

Chess

För feg för knäskrap
Gick med
24 Apr 2014
Ort
Karlstad
Hoj
Triumph Speed Twin, BSA A65 Lightning
Har provat plastidip på min förra hoj. Enkelt som fasen att få på bra men tyvärr så håller det inte särskilt länge på tanken. Tål inte friktionen. Samt att ALLT fastnar på den.

Bättre att knalla in på ngn lackfirma. Kan inte kosta en förmögenhet att få tanken bra.

Men som "proof of concept" innan du bestämmer dig så funkar gummifärgerna kalas. Tom Biltemas är riktigt bra!
 

bulbin

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2015
Ort
Skara
Hoj
Kawasaki ER6-N -10
Någon här som hat bytt framlyktan på sin MC och blivit av med den stora kåpan? Vilken lykta i så fall?
 

bulbin

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2015
Ort
Skara
Hoj
Kawasaki ER6-N -10

PlayTheGame

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2014
Ort
Haverdal
Hoj
Kawasaki Er6f 2013

pavastraak

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2012
Ort
Mariestad
Hoj
ER-6n 2009
Har en GiproDS till min 09:a, kompisen köpte en till sin 12:a samtidigt. Det är plug&play men du får ta bort "locket" på kontakten under sadeln. Du ser vilken det är när du fått din Gipro och se hur dess kontakt ser ut. Det som var lite besvärligare var att dra kabeln på ett bra sätt utan att behöva skruva isär hojen.
 

wavesswe

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2014
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6-N -08
Hej alla bikers! :) håller på och letar hoj till sambon, och tittar i dags läget efter en er6, har ev hittat en som ligger väldigt nära 4000mil och vad jag kan se så är det ju ventilspels kontroll/ justering vid 4200mil. någon som har någon pris bild på vad detta kostar?

MVH Mathias
 

Chess

För feg för knäskrap
Gick med
24 Apr 2014
Ort
Karlstad
Hoj
Triumph Speed Twin, BSA A65 Lightning
Nu behöver jag lite assistans här! Har tänkt att lacka om fälgarna då jag tycker att de är lite trista i den originalgråa.

Har funderat lite på kulör och kommit fram till att den guldmetallicen som är på bakre fjädern på den med guldram hade varit något. Har försökt få en avläsning men ytan är för välvd och liten enligt de jag snackat med.

Är det ngn som har koll på vart de kommer ifrån? om det finns ngn att kontakta ang vad det är för RALkod på dem.

Tack på förhand!
 

aalialgoz

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2015
Ort
Uppsala
Hoj
Letar ny A2 hoj
Ursäkta för att det tog lång tid innan jag la upp bilden på reggskyltsbelysningen men bättre sent än aldrig

20150514_212524.jpg
 

mattrixx

Ny medlem
Gick med
15 May 2015
Ort
Borlänge
Hoj
Kawa Er6 -07
Hoj. Kommer det att låta väldigt högt om jag monterar ett GPR slipon på min er6 -07 ? Utan någon stoppning/ db killer ... !?

Mvh mattrixx
 

Ph-92

Medlem
Gick med
4 Jun 2012
Ort
Malmö
Hoj
En Er6a
image.jpg

Någon som är intresserad av en LED baklampa med inbyggda blinker till en Er-6 2006-2008? Motstånd följer med. Endast provmonterad.
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top