ER6-tråden

Har provat plastidip på min förra hoj. Enkelt som fasen att få på bra men tyvärr så håller det inte särskilt länge på tanken. Tål inte friktionen. Samt att ALLT fastnar på den.

Bättre att knalla in på ngn lackfirma. Kan inte kosta en förmögenhet att få tanken bra.

Men som "proof of concept" innan du bestämmer dig så funkar gummifärgerna kalas. Tom Biltemas är riktigt bra!

Någon här som hat bytt framlyktan på sin MC och blivit av med den stora kåpan? Vilken lykta i så fall?

Har en GiproDS till min 09:a, kompisen köpte en till sin 12:a samtidigt. Det är plug&play men du får ta bort "locket" på kontakten under sadeln. Du ser vilken det är när du fått din Gipro och se hur dess kontakt ser ut. Det som var lite besvärligare var att dra kabeln på ett bra sätt utan att behöva skruva isär hojen.

Hej alla bikers! :) håller på och letar hoj till sambon, och tittar i dags läget efter en er6, har ev hittat en som ligger väldigt nära 4000mil och vad jag kan se så är det ju ventilspels kontroll/ justering vid 4200mil. någon som har någon pris bild på vad detta kostar?

MVH Mathias

Nu behöver jag lite assistans här! Har tänkt att lacka om fälgarna då jag tycker att de är lite trista i den originalgråa.

Har funderat lite på kulör och kommit fram till att den guldmetallicen som är på bakre fjädern på den med guldram hade varit något. Har försökt få en avläsning men ytan är för välvd och liten enligt de jag snackat med.

Är det ngn som har koll på vart de kommer ifrån? om det finns ngn att kontakta ang vad det är för RALkod på dem.

Tack på förhand!

Ursäkta för att det tog lång tid innan jag la upp bilden på reggskyltsbelysningen men bättre sent än aldrig

20150514_212524.jpg

Hoj. Kommer det att låta väldigt högt om jag monterar ett GPR slipon på min er6 -07 ? Utan någon stoppning/ db killer ... !?

Mvh mattrixx

image.jpg

Någon som är intresserad av en LED baklampa med inbyggda blinker till en Er-6 2006-2008? Motstånd följer med. Endast provmonterad.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon