Vore sjukt snyggt med en röd stripe på min svarta =) kanske kör en copy-cat på den =)
Oh ja! Kör hårt :thumbup:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vore sjukt snyggt med en röd stripe på min svarta =) kanske kör en copy-cat på den =)
Har ett litet dilemma. Jag köpte en 2012 N av Mc-Huset i Malmö förra året och skulle boka årsservice + 600-servicen idag. Hojen har gått ca 300 mil så det känns lite surt att göra 600-servicen redan nu. De berättade att de inte längre är auktoriserad verkstad men att min garanti de gav mig när jag köpte den fortfarande gäller (2 år av kawa + 3 år till av handlaren). Dock gällde det att jag servade den hos dem för att behålla de extra tre åren. Frågan är om jag ska göra servicen hos dem och då sumpa kawas garanti eller om jag ska lämna in den hos en auktoriserad verkstad och sumpa de tre extra åren jag fått av handlaren.
Sen undrar jag om någon kommit över servicemanualen till 2012 N. Jag hittade den till F-en så det mesta bode ju vara lika. Hade varit gött att ha den till N-en ändå.
Kawa har själva som du säger 2 år, men du kan alltid köpa till 2 extra år för typ 1500-2000 kr, kanske är värt det istället? Skulle undersöka lite närmare med handlaren.
Tänk på att inte bli lurade när ni lämnar in för 600mils servicen , den innefattar ENDAST bromskontroll (15min jobb max...).
Fick betala 550kr för min 600mila serivce bara det är överpris med tanke på vad den innefattar...
Hört skräckhistorer där handlare tagit 2500-3000 för 600mils service på er6..
Tänk på att inte bli lurade när ni lämnar in för 600mils servicen , den innefattar ENDAST bromskontroll (15min jobb max...).
Fick betala 550kr för min 600mila serivce bara det är överpris med tanke på vad den innefattar...
Hört skräckhistorer där handlare tagit 2500-3000 för 600mils service på er6..
Intressant. Tack för upplysningen!
Jag har funderat på att sälja min ER6-N -10 1200 mil med LeoVince dämpare, värmehandtag och mindre regplåtshållare.
Vad tror ni att jag kan få för den?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning