ER6-tråden

Körde också min första sväng för i år idag :)

Nya systemet låter fiiint och högt skall tilläggas :)

Körde också min första sväng för i år idag :)

Nya systemet låter fiiint och högt skall tilläggas :)

ni har jue tur i södra delen av landet att ni redan har barmark. det börjar bli det här i norra delen som jag bor i men inte tillräkligt för att man ska våga ut och ta sig en repa. hade inte tänkt kvadda hojjen det första man gör :P

ni har jue tur i södra delen av landet att ni redan har barmark. det börjar bli det här i norra delen som jag bor i men inte tillräkligt för att man ska våga ut och ta sig en repa. hade inte tänkt kvadda hojjen det första man gör :P

Ja verkligen! Du får väl puttra runt lite inomhus då ;)

Det såg inte varmt ut... om det var din vita cykel som körde förbi på norra stationsgatan idag

Det var det säkert, körde över större delen utav stan :)
Körde en sväng idag (igår) också, med en kompis.
Det är inte så farligt faktiskt, blir dock lite kallt i fingrarna efter en stund.

om det vore så väll det närmsta nöjet med att köra är väl att starta den och låta den gå varm :P
det är det närmsta nöjet man har just nu.

Okej hehe, är det så nyttigt då förresten?

Last edited:
:huvet
Tog idag en första tur i vårsolen på lugna gator inne i stan för att lindra abstinensen lite.. vipps ligger man där på asfalten efter att ha missat och kört på en våt/isig vägbana i skuggan under en bro.. Vänster kåpa och blinkers paj, växelpinne och kopplingshandtag trasig.

Någon som vet var man kan hitta prisvärda kåpor till en N -09?

Kolla ebay allt är billigare där!

Tog idag en första tur i vårsolen på lugna gator inne i stan för att lindra abstinensen lite.. vipps ligger man där på asfalten efter att ha missat och kört på en våt/isig vägbana i skuggan under en bro.. Vänster kåpa och blinkers paj, växelpinne och kopplingshandtag trasig.

Beklagar! Verkligen. Se nu till att få det fixat så snart som möjligt o låt det inte hålla dig tillbaka!

Fy fan va trist. Lider med dig :(

Körde hem min nya hoj från gävle idag. Tog med släp dit helt i onödan eftersom det var strålande sol. :)

Ingen som är sugen på en ER6-N här? :va
Efter en säsong och inte ens 500 mil så har jag tröttnat lite på den, tycker den är för tung så tänkte gå tillbaka till motard igen...
Gul 2012, reggad på 25kw men ostrypt (strypningen/skruven är borta dock, kan ordna ny om så önskas).
Jag är inte girig men jag är inte dum i huvudet heller haha, ifall någon känner sig sugen eller har några frågor så bara skicka ett pm.
Välte med den (stillastående, skäms fortfarande...) så ena kylarvingen är repad och kopplingshandtaget kortades ner en bit, åtgärdar detta med nya prylar ifall någon är sugen iaf...

Hjälp mig köpa motard! :banana

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back