Polarvargen
Även gubbar kan åka RR
- Gick med
- 9 Apr 2011
- Hoj
- Kawaski ZZR 1400,Honda CBR 1000f 1987, Honda CBR 1000f -87 RR och Honda CBR 1000f 1994
Inget oljetryck vilket kan bero på många saker.
En trasig givare
En trasig givare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Märker du av nån större effektskillnad mot orginal? Hade inte det varit såna djävulska dB-krav vid trackdays så hade jag nog också köpt :/
Jag var där igår (lördag), det var måhända inte dig jag patade med till och från under dagen? Jag pratade iaf med en kille med gul väst som hade en svart Z1000 med ABS (jag hade grön väst och har en gul ER6-n)nån som ska till Arlanda TT i helgen?
Jag var där igår (lördag), det var måhända inte dig jag patade med till och från under dagen? Jag pratade iaf med en kille med gul väst som hade en svart Z1000 med ABS (jag hade grön väst och har en gul ER6-n)
Ok, kul. Japp det gick bra för mig, inga avåkningar, efter turen ner i diket som jag gjorde förra gången så har jag stor respekt för den "banan"... Japp steg 4 blir det för mig till våren också, om inte på Gelleråsen till helgen..Precis. Riktigt kul att köra där en dag när det inte spöregnade också. (Som det gjorde i våras). Det gick bra för dig inga avåkningar? Blir nog steg 3 för min del till våren sen.
Då har man precis satt på värmehandtag ! Förhoppningsvis blir hösten lite trevligare nu![]()
Länk till värmehandtagen : http://www.ebay.co.uk/itm/150512134234?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
withberg : F-versionen är ett stort plus om man vill cruisa motorväg eller nån långresa , vinden märks betydligt mer på N-versionen.
Kolla det vanliga , packboxar gaffel , bromsbelägg , oljeläckage? , Servicebok osv.
När jag och Puttejohnsson tittade på er6or så blev jag förvånad över hur många er6or som hade dålig frambroms , kolla detta extra noga.
Handtaget ska inte ta längst in och jag anser att du ska kunna bromsa med två fingrar utan att klämma de andra fingrarna som håller runt styret.
Länk till värmehandtagen : http://www.ebay.co.uk/itm/150512134234?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
withberg : F-versionen är ett stort plus om man vill cruisa motorväg eller nån långresa , vinden märks betydligt mer på N-versionen.
Kolla det vanliga , packboxar gaffel , bromsbelägg , oljeläckage? , Servicebok osv.
När jag och Puttejohnsson tittade på er6or så blev jag förvånad över hur många er6or som hade dålig frambroms , kolla detta extra noga.
Handtaget ska inte ta längst in och jag anser att du ska kunna bromsa med två fingrar utan att klämma de andra fingrarna som håller runt styret.

Sådärja, då klarade man uppkörningen igår och äntligen fått vara ute och köra sin egna hoj utan övervakning kändes jävligt fint![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |