Episkt misslyckande.

Tror att han driver med alla vad han än skriver, står ju fan energidricka på flaskan och dessutom påstår han sig ha hällt i två.

Om man gör en sån tabbe är man nog inte riktigt på den nivån som krävs för att skriva ett inlägg på ett forum.

:D

fuel-idea-fail.jpg

Man måste vara ganska så obegåvad för att gå till macken, köpa ett par flaskor där det står NOS på och hälla rakt i tanken utan att ha någon aning om vad man gör.

Att man sedan plockar upp den i läskhyllan och ändå häller i det rakt av i sin nästintill nya hoj, när det dessutom står "energy drink" med stora bokstäver precis under "NOS" och man kan läsa ingredienserna koffein och taurin inte mycket längre ner.. Ja då, då är det inte mycket snack om saken, han är en komplett idiot utan jämförelse.

Det är väl klart att det var en fullständigt obegåvad handling som killen utförde. Men den hände, och obegåvade handlingar i olika former händer hela tiden.
Vi vet ju inte omständigheterna, kanske var inte flaskan placerad bland läsken, kanske var killen trött/stressad, kanske var han en idiot.
Eller också var han en novis kille som handlade intuitivt och tog den där NOS flaskan som såg ut som en "sån som man ska hälla i tanken."

Eller förresten, vad bryr jag mig om det.....

Han bjöd på ett roligt skämt iaf.

Som tantan som frågade vad för olja han skulle ha i sin bil och handlade en 5litersdunk efter rekommendation,gick ut och var borta ett tag.
Kom in igen och handlade en till,betalar och går ut igen,ingen reagerar på det.

Efter ett litet tag kommer hon in igen och ska ha en dunk till men då frågar jag vad som händer,"jo,jag fyller på men det rinner bara undan så det är inte fullt än så jag får ta en till"

Rullade in bilen i verkstan och tappade den,fyllde på till det var fullt på stickan och förklarade hur det funkade gratis,hon var tacksam och vi hade kul åt det bägge två.

Okunnigt folk finns,en del har tur,andra inte.

Henrik

Varför överhuvudtaget kalla läskeblask och lacknafta för NOS?
Vad är likheten med lustgas?

För att NOS är ett varumärke. Varför sätta något annat än sitt varumärke på tex. en energidryck man producerar?

Som tantan som frågade vad för olja han skulle ha i sin bil och handlade en 5litersdunk efter rekommendation,gick ut och var borta ett tag.
Kom in igen och handlade en till,betalar och går ut igen,ingen reagerar på det.

Efter ett litet tag kommer hon in igen och ska ha en dunk till men då frågar jag vad som händer,"jo,jag fyller på men det rinner bara undan så det är inte fullt än så jag får ta en till"

Rullade in bilen i verkstan och tappade den,fyllde på till det var fullt på stickan och förklarade hur det funkade gratis,hon var tacksam och vi hade kul åt det bägge två.

Okunnigt folk finns,en del har tur,andra inte.

Henrik

ÖÖhm alltså hur mycket olja går det i en bilmotor? Ska det inte vara något kring 4L?

Till topic så är det ju nog lite fail, men kan förstå det egentligen, om man är både lite blåst och trött, kanske någon komppis hade berättat att "han hade satt 2 flaskor noz i sin bil för att den gick dåligt, det finns på alla bensinstationer"...

Varför skaffa ett varumärke som betyder något helt annat?
Som att sälja råttgift under namnet "Gorumetkockens hälsomuffins".

well bara kolla på ferrari och dylikt som säljer allt från parfymer, tofflor, bestick, ett klockrent exempel är väl KTM brödrost, och då menar jag inte hojarna...:arsele
NOS har väl fått upp varumärket som fan med fast & furious filmerna och lever på den vågen, självklart ska man blåsa dumma moppefuckon som tror att om man dricker en nos energy drink är det som man har en lustgasflaska upp i arslet..

skitkul att han hällde det i tanken iaf... :D

well bara kolla på ferrari och dylikt som säljer allt från parfymer, tofflor, bestick, ett klockrent exempel är väl KTM brödrost, och då menar jag inte hojarna...:arsele
NOS har väl fått upp varumärket som fan med fast & furious filmerna och lever på den vågen, självklart ska man blåsa dumma moppefuckon som tror att om man dricker en nos energy drink är det som man har en lustgasflaska upp i arslet..

skitkul att han hällde det i tanken iaf... :D
Men "NOS" är en kemisk beteckning.
Stor skillnad i mina ögon.

NOS är INTE en kemisk beteckning!

NOS står för Nitrous Oxide Systems vilket var det första företaget som tog fram gasen till dragster-bilarna.

NOS är INTE en kemisk beteckning!

NOS står för Nitrous Oxide Systems vilket var det första företaget som tog fram gasen till dragster-bilarna.

Precis:tummenupp

Nu är jag kass på kemi men är det inte NO2 som är den kemiska beteckningen?

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back