Episkt misslyckande.

nos energi dryck finnspå micro o den smakar blää, red bull ska de va :D

tänk när han satt framför datorn o läste inlägg så ser han nos energy drink fy fan vilken känsla de måste va
 
nos energi dryck finnspå micro o den smakar blää, red bull ska de va :D

Har inte smakat NOS-energy, men har svårt att tro att den kan vara äckligare än Red Bull, världens mest överskattade energidryck :näsblod:brinnerup
 
Har inte smakat NOS-energy, men har svårt att tro att den kan vara äckligare än Red Bull, världens mest överskattade energidryck :näsblod:brinnerup

red bull ftw :yoparty haha burn o monster är överskattade men en som är väldigt underskattad är euroshoppers haha den e både billig o god :banana men helt klart red bull som gäller :D
 
red bull ftw :yoparty haha burn o monster är överskattade men en som är väldigt underskattad är euroshoppers haha den e både billig o god :banana men helt klart red bull som gäller :D

Monster är är nog fan äckligare än Red Bull.

Euroshoppers är fan bäst, sitter och dricker en grogg på den just nu :tummenupp:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top