Episkt misslyckande.

Gillade kommentaren om 08 mest...
 
ni kanske inte vet om att det det finns nåt som heter nos formula octane booster,, typ samma skit ni kan köpa i affären här,,,
 
"Why didn't you just piss in the tank....results would probably be the same and the piss is cheaper. Fuckin '08's"

HAHAHAHA :rofl
 
ni kanske inte vet om att det det finns nåt som heter nos formula octane booster,, typ samma skit ni kan köpa i affären här,,,
Jo, men hur begåvat är det att hälla två flaskor energidryck i sin tank? Snubben trodde han fått tag på octane booster :hihi
 

Bifogat

  • NOS.jpg
    NOS.jpg
    86 KB · Visningar: 281
de roliga är att de första som skriver i gixxer tråden verkar tro att de är en booster av nått slag :D
 
Seriöst av NOS.... att sälja fordonskemi i flaskor som ser ut att innehålla något drickbart och samtidigt sälja "livsmedel" i flaskor som ser ut att innehålla fordonskemi.....
Är man novis så är det inte konstigt att det kan gå fel...
 
Seriöst av NOS.... att sälja fordonskemi i flaskor som ser ut att innehålla något drickbart och samtidigt sälja "livsmedel" i flaskor som ser ut att innehålla fordonskemi.....
Är man novis så är det inte konstigt att det kan gå fel...

Man måste vara ganska så obegåvad för att gå till macken, köpa ett par flaskor där det står NOS på och hälla rakt i tanken utan att ha någon aning om vad man gör.

Att man sedan plockar upp den i läskhyllan och ändå häller i det rakt av i sin nästintill nya hoj, när det dessutom står "energy drink" med stora bokstäver precis under "NOS" och man kan läsa ingredienserna koffein och taurin inte mycket längre ner.. Ja då, då är det inte mycket snack om saken, han är en komplett idiot utan jämförelse.
 
Varför överhuvudtaget kalla läskeblask och lacknafta för NOS?
Vad är likheten med lustgas?

Fresten: NOS+gixxer+forum= lustgasliknande fnitter.
 
haha snacka om tutlurad på fel saker!
 
Re: Bike won't start after using NOS fuel additive

SO you just poured two bottles in your bike WITHOUT even reading the directions?? Why didn't you just piss in the tank....results would probably be the same and the piss is cheaper.

Fuckin '08's

*vrider mig i magsmärtor av ett rejält asgarv*:arsele
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top