Hej jag har sett annonser på hojar från englan en r6:a 99-01 som kosta 3000 euro och en r6:a 04 för 3500 euro. Kan det va så att japan hojar är lika billiga som japanska bilar i england? Eller är det bara fake annonser man kan sett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gaze skrev:Hej jag har sett annonser på hojar från englan en r6:a 99-01 som kosta 3000 euro och en r6:a 04 för 3500 euro. Kan det va så att japan hojar är lika billiga som japanska bilar i england? Eller är det bara fake annonser man kan sett?
kjuze skrev:Jag vet inte om just dessa hojjar är fake eller ej men jag har läst i diverse mc-tidningar att hojjarna i England är mycket billigare..
Don Quixote skrev:Du tror inte priserna är i engelska pund då?
Luktar Scam lång väg......Gaze skrev:Det tror inte att engleska hojarna är pund och dom andra euro.
såg en r6:a 03 för 3200 eur på mobile.de tror d e en italiensk hoj
http://www.mobile.de/SIDul6YpstmIUp...e=8&bereich=krad&top=66&id=11111111149340798&
Gaze skrev:Det tror inte att engleska hojarna är pund och dom andra euro.
såg en r6:a 03 för 3200 eur på mobile.de tror d e en italiensk hoj
http://www.mobile.de/SIDul6YpstmIUp...e=8&bereich=krad&top=66&id=11111111149340798&
H4 skrev:Oftast brukar valutan vara missvisande. pundtecknet och eurotecknet är lite lika.
Men de bör vara billigare ändå... priset blir väl dock likadant efter import och tjaffs...
Paroxyst skrev:Körd 2500 miles i en mc affär.
Paroxyst skrev:Nyss hemkommen från Scotland så kan jag intyga att jo hojarna ÄR i den prisklassen. Bilarnas lysen är riktade fel men inte hojarna vad jag vet. Såg bl.a en busa för 2990€. Körd 2500 miles i en mc affär. Något att planera i vår. Ta ryanair till London för typ 200kr och kör sedan hem![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|