Engelska hojar

Gaze

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Vill ha gixxer 600 cbr600rr
Hej jag har sett annonser på hojar från englan en r6:a 99-01 som kosta 3000 euro och en r6:a 04 för 3500 euro. Kan det va så att japan hojar är lika billiga som japanska bilar i england? Eller är det bara fake annonser man kan sett?

Gaze skrev:
Hej jag har sett annonser på hojar från englan en r6:a 99-01 som kosta 3000 euro och en r6:a 04 för 3500 euro. Kan det va så att japan hojar är lika billiga som japanska bilar i england? Eller är det bara fake annonser man kan sett?

Jag vet inte om just dessa hojjar är fake eller ej men jag har läst i diverse mc-tidningar att hojjarna i England är mycket billigare..

En sak att tänka på när man importerar från England är att lysena säkert är felriktade. Inte jättedyrt men kanske krångligt?

kjuze skrev:
Jag vet inte om just dessa hojjar är fake eller ej men jag har läst i diverse mc-tidningar att hojjarna i England är mycket billigare..

Jag tänkte om dom va fake för dom va så billiga 35 tusen kr för en 04:a då börjar man fundera om det är seriöst eller inte.

Victor om det skulle va så. så får man leva me det om ´man hittar en fin hoj till det priset ;) .

Nyss hemkommen från Scotland så kan jag intyga att jo hojarna ÄR i den prisklassen. Bilarnas lysen är riktade fel men inte hojarna vad jag vet. Såg bl.a en busa för 2990€. Körd 2500 miles i en mc affär. Något att planera i vår. Ta ryanair till London för typ 200kr och kör sedan hem :D

Oftast brukar valutan vara missvisande. pundtecknet och eurotecknet är lite lika.

Men de bör vara billigare ändå... priset blir väl dock likadant efter import och tjaffs...

Jag ser ofta liknade priser, det är väl ganska självklart att 04or inte kostar 30000 begagnade tycker jag, då är de inte felfria utan skadade på nåt sätt.

Jag såg bla R1 04or för liknade pris, men de var borta sen, jag tror det är nån slags skojeri.

Innan bevis dyker upp på 04or för dessa priser så tror jag inte ett skit på det.

Motorcyklar har halvljusbild de med och på en engelsk hoj borde denna ju vara åt fel håll?

Sen har vi som sagt hopblandningen £ och Euro, £ ligger ju en hel del högre.

För att ta reda på det hela så får man åka över skälv o kolla hur priserna är. men det skulle va lyx om dom va så billiga :D

Paroxyst skrev:
Nyss hemkommen från Scotland så kan jag intyga att jo hojarna ÄR i den prisklassen. Bilarnas lysen är riktade fel men inte hojarna vad jag vet. Såg bl.a en busa för 2990€. Körd 2500 miles i en mc affär. Något att planera i vår. Ta ryanair till London för typ 200kr och kör sedan hem :D

Tror du man får en hyfsat ny 600 sporthoj 00-02 för 2200-2500 pund ?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8