Hej jag har sett annonser på hojar från englan en r6:a 99-01 som kosta 3000 euro och en r6:a 04 för 3500 euro. Kan det va så att japan hojar är lika billiga som japanska bilar i england? Eller är det bara fake annonser man kan sett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gaze skrev:Hej jag har sett annonser på hojar från englan en r6:a 99-01 som kosta 3000 euro och en r6:a 04 för 3500 euro. Kan det va så att japan hojar är lika billiga som japanska bilar i england? Eller är det bara fake annonser man kan sett?
kjuze skrev:Jag vet inte om just dessa hojjar är fake eller ej men jag har läst i diverse mc-tidningar att hojjarna i England är mycket billigare..
Don Quixote skrev:Du tror inte priserna är i engelska pund då?
Luktar Scam lång väg......Gaze skrev:Det tror inte att engleska hojarna är pund och dom andra euro.
såg en r6:a 03 för 3200 eur på mobile.de tror d e en italiensk hoj
http://www.mobile.de/SIDul6YpstmIUp...e=8&bereich=krad&top=66&id=11111111149340798&
Gaze skrev:Det tror inte att engleska hojarna är pund och dom andra euro.
såg en r6:a 03 för 3200 eur på mobile.de tror d e en italiensk hoj
http://www.mobile.de/SIDul6YpstmIUp...e=8&bereich=krad&top=66&id=11111111149340798&

H4 skrev:Oftast brukar valutan vara missvisande. pundtecknet och eurotecknet är lite lika.
Men de bör vara billigare ändå... priset blir väl dock likadant efter import och tjaffs...
Paroxyst skrev:Körd 2500 miles i en mc affär.
Paroxyst skrev:Nyss hemkommen från Scotland så kan jag intyga att jo hojarna ÄR i den prisklassen. Bilarnas lysen är riktade fel men inte hojarna vad jag vet. Såg bl.a en busa för 2990€. Körd 2500 miles i en mc affär. Något att planera i vår. Ta ryanair till London för typ 200kr och kör sedan hem![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |