En svart dag, gammelkawwan är död.

Beklagar Ugluk. Som du skrev så var det ju bäst att kawwan dog med dig bakom styret än med någon annan. Det hade varit klart jobbigare.

RIP.

Nejnej. Här skall inte vilas i frid. Det oheliga urtidsbrölet skall komma att åter eka över rörkens nejder..
Enligt profetian.

Ojojoj, här händer mycket när man inte är inloggad på nåt dygn. Och det skär i hjärtat på mig, stackars dig Ugluk. Om du specifikt skulle sakna gammelkawwakänslan så får du gärna låna min också :hej Fast om jag känner dig rätt så har du den fixad i ett nafs, bättre än någonsin. :tummenupp

Och du Lasse, Urninjeförbannelsen ger sig naturligtvis inte på andra Urninjor såklart :fakta

hmm

Med alla som vill låna ut sina hojar då kan du ju skita i renovering Ugluk.
Blir ju bra mycke billigare att bara låna hoj när suget faller på :p

Men du kommer imorrn iaf va ??
Satt på skjuts-sadeln nu, så nu kan alla få åka bakpå, men bara en i taget :hej

Re: hmm

TroLliS skrev:
Med alla som vill låna ut sina hojar då kan du ju skita i renovering Ugluk.
Blir ju bra mycke billigare att bara låna hoj när suget faller på :p
Jovars.. :( Men det är ju ändå inte samma sak.. Andras hojar måste jag ju vara rädd om.. :rolleyes:
Men du kommer imorrn iaf va ??
Satt på skjuts-sadeln nu, så nu kan alla få åka bakpå, men bara en i taget :hej
Jorå, men jag kommer inte från jobbet förräns vid 10:00. Sen ska jag hem och hämta videokameran och ev. ställ o hjälm innan jag styr kosan mot er.

Lider med dig *snyft*

Men som vi sa igår kväll "du måste prova min hoj när det är ljust så du dra på lite.." och nu blev det ju mer konkret så att säga....
Så ta med hela kitet (ställ, hjälm m.m) i morgon så skall vi nog lösa åka biten.

Trollis: Jag har ju en åkning bakpå dig innestående....vet dock inte om jag törs efter ha hört kortstubina´s stämma på start/målrakan.....;-)

//B

Bear skrev:
Lider med dig *snyft*

Men som vi sa igår kväll "du måste prova min hoj när det är ljust så du dra på lite.." och nu blev det ju mer konkret så att säga....
Så ta med hela kitet (ställ, hjälm m.m) i morgon så skall vi nog lösa åka biten.

Trollis: Jag har ju en åkning bakpå dig innestående....vet dock inte om jag törs efter ha hört kortstubina´s stämma på start/målrakan.....;-)

//B

Haru fixat det dära slående kännslan man fick i i höger skjutspinne :crash

Hmm, händer det nåt speciellt imorrn eller är det en privat fest??? Eller har man bara missat att kolla kalendern?

TroLliS skrev:
Haru fixat det dära slående kännslan man fick i i höger skjutspinne :crash

Japp. (tog tag i ljuddämparen och brööööt...) Så nu är det bara för icke åkrädda att hoppa upp på pallen... :p

//B

jesper skrev:
Hmm, händer det nåt speciellt imorrn eller är det en privat fest??? Eller har man bara missat att kolla kalendern?

BMW-klubben har hyrt banan, rörken instruktörerna ska var instruktörer :tummenupp

Hrmpf, går det att snabbt konvertera en trajja till en bumse tro? Är väl bara att knuffa omkull cylindrarna åt lite höger och vänster (och en upp) och sen låtsas att man är en galen dansk!

Nåja, får väl nöja mig med att kolla när schumacher d.ä. vinner italien gp imorrn...

Var det därför alla helt plötsligt ville vara instruktörer, så att dom kan vara med på ALLA rörkenevanemang... attans att man inte åker i den gröna gruppen...

jesper skrev:
Var det därför alla helt plötsligt ville vara instruktörer, så att dom kan vara med på ALLA rörkenevanemang... attans att man inte åker i den gröna gruppen...

Tror inte det riktigt var så, för alla instr. är inte gröna(tror jag).

TroLliS skrev:
Tror inte det riktigt var så, för alla instr. är inte gröna(tror jag).
Helt riktigt. Att köra ifrån sina elever hjälper inte.
De viktigaste kvalifikationerna för en rörkeninstruktör är självbehärskning, pedagogik, bra kommunikationsfärdigheter och ansvarskänsla. Vi ville även ha en sammansatt grupp som representerar ett så stort utbud som möjligt av hojar, åldrar och stilar. Tyvärr har vi inga customåkare representerade.

Urninja? Jag har ett jobb åt dig.. :D ;)

Ugluk skrev:
Helt riktigt. Att köra ifrån sina elever hjälper inte.
De viktigaste kvalifikationerna för en rörkeninstruktör är självbehärskning, pedagogik, bra kommunikationsfärdigheter och ansvarskänsla. Vi ville även ha en sammansatt grupp som representerar ett så stort utbud som möjligt av hojar, åldrar och stilar. Tyvärr har vi inga customåkare representerade.

Urninja? Jag har ett jobb åt dig.. :D ;)

mnja, jag menade inte att alla instruktörer kör i grön-tempo, bara att alla instruktörer när dom inte är instruktörer normalt sett kör grön grupp, dessutom är väl oxå en klar majoritet ungefär samma typ av hojar; sporthojar, men det är väl kanske inte så konstigt heller... men om avsikten var att det bland instruktörerna skulle vara en jämn fördelning av ovanstående kriterier så måste det nog anses vara misslyckat, men minnet kan svika så här dags :confused:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT