Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast om jag känner dig rätt så har du den fixad i ett nafs, bättre än någonsin. 

Jovars..TroLliS skrev:Med alla som vill låna ut sina hojar då kan du ju skita i renovering Ugluk.
Blir ju bra mycke billigare att bara låna hoj när suget faller på![]()
Jorå, men jag kommer inte från jobbet förräns vid 10:00. Sen ska jag hem och hämta videokameran och ev. ställ o hjälm innan jag styr kosan mot er.Men du kommer imorrn iaf va ??
Satt på skjuts-sadeln nu, så nu kan alla få åka bakpå, men bara en i taget![]()
Ugluk skrev:ställ o hjälm innan jag styr kosan mot er.

Bear skrev:Lider med dig *snyft*
Men som vi sa igår kväll "du måste prova min hoj när det är ljust så du dra på lite.." och nu blev det ju mer konkret så att säga....
Så ta med hela kitet (ställ, hjälm m.m) i morgon så skall vi nog lösa åka biten.
Trollis: Jag har ju en åkning bakpå dig innestående....vet dock inte om jag törs efter ha hört kortstubina´s stämma på start/målrakan.....;-)
//B

TroLliS skrev:Haru fixat det dära slående kännslan man fick i i höger skjutspinne![]()
jesper skrev:Hmm, händer det nåt speciellt imorrn eller är det en privat fest??? Eller har man bara missat att kolla kalendern?
jesper skrev:Var det därför alla helt plötsligt ville vara instruktörer, så att dom kan vara med på ALLA rörkenevanemang... attans att man inte åker i den gröna gruppen...
Helt riktigt. Att köra ifrån sina elever hjälper inte.TroLliS skrev:Tror inte det riktigt var så, för alla instr. är inte gröna(tror jag).
Ugluk skrev:Helt riktigt. Att köra ifrån sina elever hjälper inte.
De viktigaste kvalifikationerna för en rörkeninstruktör är självbehärskning, pedagogik, bra kommunikationsfärdigheter och ansvarskänsla. Vi ville även ha en sammansatt grupp som representerar ett så stort utbud som möjligt av hojar, åldrar och stilar. Tyvärr har vi inga customåkare representerade.
Urninja? Jag har ett jobb åt dig..![]()
![]()
jesper skrev:låtsas att man är en galen dansk!
..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |