En svart dag, gammelkawwan är död.

Kortstubina bakom tangenterna...
Du skulle inte ha önskat i en annan av länkarna här att vintern skulle komma...se bara vad som hänt :p
Lider ändå med dig...men så kan det gå när en gammelkawa får blåsas ur:(

Lucky Luke skrev:
Du skulle inte ha önskat i en annan av länkarna här att vintern skulle komma...se bara vad som hänt :p
Lider ändå med dig...men så kan det gå när en gammelkawa får blåsas ur:(

hmm du kan skriva så du har slutat skaka nu :D

Det allra bästa är ju faktiskt att det inte hände på rörken med någon annan vid rodret. Då hade det blivit riktigt jobbigt och slitande.

Lucky Luke skrev:
Lider ändå med dig...
Jo, "var försiktig med vad du önskar dig osv.." :rolleyes:
men så kan det gå när en gammelkawa får blåsas ur:(
It's better to burn out than to fade away..

TroLliS skrev:
hmm du kan skriva så du har slutat skaka nu :D
Jo, det var ju något som gnisslade, kved och pep med dopplereffekt när Peters blackbird passerade start/mål-rakan.. :D

ohiiihwaaaeekstannasnällaooohiihjälpbromsa!jaaagtrorjagkissarpåmigaktakurvanbromsamänniskahjälp!

;)

:D :D :D Det blev lite kaos när vi bytte hojar hej vilt ikväll! SteffoXL tänkte när min Daytona blåste om honom i vansinnig fart att "Nej men satan vad n'Lasse har utvecklats!!! Han kör som den värsta RR-förare!"

Det han inte visste var att det var inte jag utan Trollis som styrde! :crash

Nu ska vi inte vara sådana...ff kortstubina med hjälp av Lucky Luke...
Så skrek jag inte...bara kan du stanna jag vill gå av eller var det iiiiihhh detta är värre än en tur i bergådalbanan :(
Men nu i efterhand kan jag vara lite kaxig det är inte alla som har åkt med TroLliS på Rörken!!! :D
:tummenupp Tack för turen...hoppas jag inte var för bonglig att ha där bak :crash :bow

Jag stäler min....

Hoj till förfogande på rörken när och om du vill köra Ugluk.
Inget ölyr nu utan jag menar det, du körde ju så förståndigt igår så jag behöver inte oroa mig :rolleyes:

Men då måste vi först tanka min dator med ca9 gig :crash

Re: Jag stäler min....

TroLliS skrev:
Hoj till förfogande på rörken när och om du vill köra Ugluk.
Inget ölyr nu utan jag menar det, du körde ju så förståndigt igår så jag behöver inte oroa mig :rolleyes:

Men då måste vi först tanka min dator med ca9 gig :crash
:bow :jisses :) :gråta :bow

Oj. Det kan vara precis vad jag behöver för att klara hösten. Någon liten sväng nån gång ibland på Rörken. Pöss!
Självklart fixar vi filmtankningen vid första tillfälle, men jag hade ju tänkt ta kawwan till Tierp.. :4skrika
Nåja, det löser sig.

Lucky Luke skrev:
Nu ska vi inte vara sådana...ff kortstubina med hjälp av Lucky Luke...
Så skrek jag inte...bara kan du stanna jag vill gå av eller var det iiiiihhh detta är värre än en tur i bergådalbanan :(
Men nu i efterhand kan jag vara lite kaxig det är inte alla som har åkt med TroLliS på Rörken!!! :D
:tummenupp Tack för turen...hoppas jag inte var för bonglig att ha där bak :crash :bow

Nädå du var så följsam så jag vart förvånad, du var ju kurvrädd.
Men det var en starka ben som klämde om mig i kurvorna, man liksom kände att nu går det nog lite för fort. hade du inte gjort så hade jag gasat lite mera eftersom det flöt så fint.

Re: Re: Jag stäler min....

Ugluk skrev:
:bow :jisses :) :gråta :bow

Oj. Det kan vara precis vad jag behöver för att klara hösten. Någon liten sväng nån gång ibland på Rörken. Pöss!
Självklart fixar vi filmtankningen vid första tillfälle, men jag hade ju tänkt ta kawwan till Tierp.. :4skrika
Nåja, det löser sig.

Jepp jag kan hämta dig på hojen ju :tummenupp

Men det ordnar sig säkert, föresten var det nåe olja i hojen ?
Tycker det är konstigt om ett vevlager ska ge upp sådära bara.
Jag själv har faktiskt gjort liknande när jag byggde en rallybil av en golf, totalrenoverade motorn. första provturen så gick ett ramlager, smälte vevaxeln så det fastnade i min dyra koppling :brynad
Men felet var att jag vänt ett lager uppochner(oljekanal på fel sida) jaja man lär sig saker iaf av misstag :rolleyes:

Det kanske inte var så konstigt jag hade ju inget annat val än att hålla mig fast med allt som gick...å följsam vart man allt eftersom visiret immade igen :D :(

Olja och filter byttes för 160 mil sedan (castrol delsyntet) och nivån var bra igårkväll när jag kom hem från jobbet iaf. Inga mystiska pölar sedan dess heller.
Det konstiga är att hon inte varnade på något vis innan det började gå utför.. Får undersöka närmare i dagarna.

Taz skrev:
Frid över din Kawa's minne, sänder en tanke till anhöriga och vänner...

Du får låna min hoj med Ugluk.

Nämnde jag att den var till salu?

//D
Frid över minnet? Nänä, den får inte vila i frid. Det blir en comeback till våren som heter duga.. :brynad

Ni är så gulliga som vill låna ut era hojar till mig.. Och alla är till salu.. :D
Antagligen kommer det räcka med vetskapen att jag skulle få ta en sväng om abstinensen blir för stark, så det kommer nog inte behövas. Kanske. :rolleyes:

Ugluk skrev:
Frid över minnet? Nänä, den får inte vila i frid. Det blir en comeback till våren som heter duga.. :brynad

Ni är så gulliga som vill låna ut era hojar till mig.. Och alla är till salu.. :D
Antagligen kommer det räcka med vetskapen att jag skulle få ta en sväng om abstinensen blir för stark, så det kommer nog inte behövas. Kanske. :rolleyes:

Jo är vi inte snälla :tummenupp
Inga baktankar här inte seru :hej

n'Lasse skrev:
Du får låna min (som också är till salu) också! :hej Till våren borde jag ha fått min 180 hästars retta! :D

Ni är så generösa så man blir gråtfärdig.. :rodnar

Nu måste jag gå o lägga mig. Ska upp och jobba i morgon. Ses på söndag! :hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey